barnvagnsskylt

Nellies barvagnsskylt har kommit igår! Supersött vart det på vagnen! Vet att det är många som verkligen hatar dom där skyltarna, haha kollar man på FB så finns det en egen klagotråd där människor skriver hur avskyvärda dom är och hur löjligt det är, men jag tycker att det är en kul grej! + att det är ju reflex på dom, så det är ju även en bra sak.
Och sen kan man faktiskt undra vad människor lever för liv när dom har energi och tid till att sitta och klaga så otroligt mycket över en liten skylt på en barnvagn?

Igår var vi även till Piteå, lillebror Joel fyllde ju år, fan vad snål jag och Micke känner oss nu, vi gav Joel ett lasersvärd typ, nån star wars sak, kostade runt 150 kr, sen ser man vad alla andra köpte, guitarr hero och en äckelpotta nr 2 (vet inte vad fan roboten hette egentligen, påminde om transformers Ironhide iaf), det är inte billiga saker och man märkte att våran present inte var lika rolig.
Fan.. skulle ha gett honom pengar istället som jag egentligen hade i tankarna, tror det till och med hade varit roligare för honom att få en påtankning på mobilen..

Idag så måste jag verkligen tvätta! Nellie har spytt ner spjälsängen igår, så har ingenstanns att lägga henne när vi är i vardagsrummet då förutom på soffan, tänk om hon spyr i den? Iofs, det har hon gjort. men då var det bara lite..
Har hon inte spytt ner något så är det istället nerbajsat, det är sså många olika maskiner så lika bra att boka tvättstugan!

Sen måste vi åka och handla lite mat idag, och Ramlösa, jag har slut Ramlösa! Känns ganska viktigt att ha det, men det är för att det är så viktigt att dricka när man ammar säger alla, och jag vill då känna mig mmindre onyttig och därför dricka Ramlösa istället för cola eller multivitaminjuice som innehåller en jävla massa socker!
Jag vet inte hur det egentligen ligger till med nyttigheten när det gäller Ramlösa?
Sen måste vi handla tvättservetter, jag gillar Euroshoppers 250 pack, dom är mjukare än Apotekets, och billigare!

Och idag ska jag tamefan se film, till varje pris, och jag vet vilken film jag ska se! Jag ska se filmen Candy, jag började mitt i den igår och såg kanske max 20 min, men jag fastnade ändå för den, jag gillar pundarfilmer! Det är så intressant hur dom vinklar filmer och hur budskapen försöker föras fram, på ont eller gott och med eller utan egentliga underlag om hur det egentligen är. Men den fick mig iaf att fatta intresse för den, men jag såg ju aldrig klart den eftersom den sändes på tv och vi vart tvungna att börja åka till Piteå då.

Nellan är så söt, och hennes navelstump håller på att lossna, jag hoppas att den lossnar helt idag, tycker det är så jobbig när den är där.  Den är bara i vägen!

Och jag måste även gratulera Jenna som fick en flicka inatt! Carro hade skickat ett mess i morse och berättat åt mig! Alla får flickor nu:) För ett år sen fick alla pojkar:) , trenden har vänt!

Nu ska jag hänga med min "familj" i soffan!
Fan vad underbart att kunna säga så! MIN FAMILJ!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Nu har jag också beställt skylt till vagnen!Det var ju billigt, inte så dyrt som jag trodde!

2008-11-08 @ 22:12:27
Postat av: Jennifer

Jo visdomständer är bara skit! Jag minns en gång att du hade tandvärk, var det då? Men min pappa tog ju bort när han var ung, det var nog sämre behandling eller vad man ska kalla det på den tiden. Sen hämtade han inte ut värktabletterna på en gång. Men idag är det mycket bättre i tanden, men jag ska ändå försöka ta bort innan nyår, för jag har haft problem sen jag fick dom så det här är nog inte sista gången!

2008-11-13 @ 19:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0