Jävla skitväder!

Vilket jävla skitävder det är idag, man var så glad över att det låg ett fint snötäcke ute igår och solen sken, och idag så regnar det bort!
Hann iaf vara ute och gå i det fina vädret igår! Var ute en sväng med syster och Jilla, var väldigt skönt!

Nu har min första ensamma vecka gått med Nellan, och allt har ändå flytit på bra, jag har så himla nervös i slutet av förra veckan, ville så gärna att Micke skulle ta ut pappaledighet i någon vecka, men han ansåg sig inte kunna det.. Nellie var jättekinkig hela förra helgen på nätterna, tror hon har haft ont i magen.
Har slutat med mjölk iaf och hon verkar ändå vara bättre, så ska ha uppehåll från mjölk fram till tisdag iaf, och sen får jag se om jag ska pröva dricka mjölk igen och se om hon blir gring igen.
Köpte Minifom i måndags också, men det har ju inte behövts.
Det är ändå svårt att få saker gjorda medans Nellie sover, hon vill helst ligga och sova på en om dagarna, lägger man undan henne så blir hon ledsen. Så idag har hon legat och sovit på min mage, hon somnar när man ska rapa henne!

Sen känner jag mig ganska glad just nu, fick förra lördagen höra att en kompis jag inte hört av på länge hade dött i en överdos, så har varit ledsen i veckan över det, för jag har inte vetat om det var sant eller inte, men nu idag så hörde han av sig till mig! Fy fan vilken lättnad det var!

Har diskuterat hårfärg med Jennan idag också, hon ville ha en "ärlig" åsikt om vilken hårfärg hon borde ha, och då hör hon av sig till mig, det känns smickrande när människor litar på att man ger ett uppriktigt svar. Iofs hade hon ju frågat alla andra också, men just när när börjar meningen med " Du som är ärlig", man blir glad över att höra att folk tycker att man har den egenskapen:) Något som jag har fått lära mig från min pappa är att många kan bli rädda för människor som är ärliga, så då är det kul att höra när människor uppskattar den istället för att dom tar avstånd från mig pga det.

Nåja, det är nog så att blondiner har roligare, både jag och Jennan trivs bäst som blondiner, och jag rådde henne att blondera tillbaka håret, jag hade också velat göra det, jag känner mig inte alls fin i brunt hår, även om alla andra tycker att jag passar bättre i mörkt.
Nej! Jag trivs bäst i mitt blonda hår med rött underhår! Men jag har ju även klippt av mitt långa hår, så vet inte om jag vågar färga tillbaka det, för då vet man väl inte hur kort håret tillslut är. Men jag har ju ändå väldigt bra hår kvalitet, det klarar ju av mycket. Får se vad som händer iaf.. Något vill jag iaf göra, känner mig så jävla ful just nu, tråkigt hår och fet som en kossa!

Nu måste jag gå, Nellie är kinkig och hennes pappa har inte mjölk i tuttarna.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0