Äcklig jag är!

Visste inte om jag hade drömt eller om det var på riktigt men Micke bekräftade det på morgonen. Jag vaknade i natt av att jag hostade ganska mkt och det smakade spya i hela käften. Och det enda jag gör är att jag går och tar en flourtablett.. Pucko jag är!

Annars igår så följde jag med Micke och storhandlade, hade typ totalt slut på mat hemma, och man vet ju aldrig när loppan bestämt sig för att komma ut, men när det väl händer så vill man ju inte behöva fundera på att man måste åka och handla en massa mat de första dagarna, utan man vill ju ha allting hemma så man slipper bekymra sig i sånt.

Jag har ju haft så ont i mina ben att jag undvikit att ens stå på dom nu, har känt mig alldeles för fet, men fan så länge man inte stod still utan gick runt så var det absolut inga problem för benen, men för magen var det värre.
Fick så fruktansvärt ont i magen och det tryckte som neråt, men förstod att det inte var några förlossningsvärkar ändå, men det gjorde så ont att jag kände hur svettig jag blev, fick stå och hänga över vagnen och sen ville jag bara hem.
Medans vi skulle stå i kassan och vänta fick jag gå och sätta mig på bänken för att vila för de gjorde så ont. Det satt redan en gubbe där och när jag satte mig frågade han om det börjar bli tungt, haha jaa en aning kanske!?
Det fortsatte att göra ont i bilen på väg hem också och när vi kom hem, men efter att ha suttit en stund efter att man packat upp varorna så vart allt som vanligt igen!

Jag undrar vad det beror på när man får så där ont, jag minns att det hände samma sak i somras! Skumt...

Annars idag så vill jag inte gå ut genom dörren, är gode trött.. Har inte ens orkat he balsam i håret när jag duschat så jag ser ut som ett troll, har it ens idas borsta det.

Och nu ska jag gå och se Mannen som talar med hundar!:)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0