Ingen bäbis än!

Tror den trivs ganska så bra inne i min mage, för den verkar inte vilja komma ut iaf!
Alla i min familj trodde att jag inte skulle gå fullt ut erftersom jag är så stor,  och jag sa att jag skulle gå över tiden, och jag fick rätt i det fallet, fast jag vet inte vad jag önskar egentligen, förra veckan försökte vi ha sex så mycket som möjligt för att få igång förlossningen.
Det är det enda som funkar enligt barnmorskan, ricinolja, träna och köra på buckliga vägar är bara myter sa hon. Men det kom ingen bäbis ändå!

Nu vill jag inte att den kommer ut, känner mig mer orolig för det. Den får lov att vänta några dagar, typ torsdag ungefär..

I morgon avlivas Zeb, därför all stress med när ungen får komma ut för mig, tungt som fan, min lilla pojke!
Han är världens underbaraste hund, så jävla orättvist att det drabbar honom, att han ska ha sån otur i sitt liv med den hemska klåda han har!



                                     

Kommentarer
Postat av: theres

hejsan hitta din blogg :) alla kommer sakna jätten zeb han är ju så go!

jag har tagit nå kort på zeb igår vill du att jag ska maila över?



jag väntar med spänning här i pite på att bebisen ska komma ut :)

2008-10-13 @ 16:52:56
Postat av: Tina

hohoo den kommer säkert snart ; ) men var aktiv ; D och de läser jag ju att du är ;D

2008-10-13 @ 16:59:47
URL: http://tinoolino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0