Påhälsning i drömmen.

Drömde om Zeb imorse, det var så verkligt! Det var verkligen han! När jag satte mig på huk för att klappa honom så försökte han sätta sig i famnen på mig, jag kunde till och med känna hur flåttig hans päls var när jag klappade honom, och det gav mig först en sådan glädje!
För han tröstade mig för att jag först var ledsen i drömmen, för jag drömde om alla saker som faktiskt händer runt omkring mig i det vakna livet som påverkar mig negativt, och sen kommer han och tröstar!
men sen insåg man att detta är inte verkligt, för Zeb är död, och jag kommer aldrig mer att ha honom i famnen, och jag kommer aldrig mer att känna den flåttiga sönderkliade pälsen (kommer aldrig mer att få bråka med honom i badkaret heller när man ska tvätta den).
Började självklart störtlipa då, sen vaknade jag och jag kunde verkligen inte få tårarna att sluta rinna på mig, så jag fortsatte bara att böla, och självklart så hade inte Micke åkt på jobbet än! Så jävla pinsamt när han sen kom in i sovrummet igen och ser mig sitta i sängen och gråta.. Hörde ju aldrig honom i lägenheten, det var ju så tyst!

Pratade med pappa senn om drömmen. Och han trodde att Zeb kom för att hälsa på, och nu är jag också övertygad om att han faktiskt var på riktigt och hälsade på mig i drömmen, eftersom allting var så verkligt! Han besökte mig!

Drömmar har alltid påverkat mig mycket, jag vet inte riktigt varför.

Nåja, har varit till barnmorskan idag också, allting var bra! Om jag fortfarande inte fött till på söndag så ska jag ringa förlossningen och får då en tid samma dag då jag får komma dit och då kommer dom kolla ctg kurva, göra ultraljud och kolla hur mycket fostervatten jag har, ser allting bra ut och barnet verkar må bra, ja då får jag stå ut ännu längre med att vänta, men verkar barnet må dåligt så sätter dom igång mig isf.
Jag hoppas verkligen att ungen kommer ut nu naturligt och helst igår!
Har nu gått över 10 dagar, och min kropp är helt slut!

Nu har både jennifer och mamma påpekat om hallonbladste åt mig idag,  och Elin nämde det också åt mig förra veckan, kanske borde ta och prova det då? Jag HATAR te, men är ju inte så ansträngande att dricka, men att hitta något sånt kanske är värre, finns det på vanliga ica butiker eller måste jag in till stan på theshoppen?

Nää, nu dricka lite hallonyoghurt iaf!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0