Slempropp!

Jaa nu har den kommit ut iaf! Läser man runt på internet så står det att för vissa har barnet kommit 3 timmar efter, och för andra så har det dröjt två veckor till.
Undrar hur länge jag kommer att få vänta? har ju redan väntat hur jävla länge som helst! Det är fredag i dag, den skulle ju komma i lördags!

I tisdags avlivades Zeb, han fick en väldigt fin avslutning! Hela familjen, Joel och Camilla fick skippa skolan och alla andra hundar fick också följa med, vi for ut till Heden i Öjebyn och kastade pinnar och lekte med Zeb dom sista timmarna tills det var dags att fara till veterinären.

Jag beslutade att inte följa med, hade jag varit med så hade jag stressat upp Zeb för jag hade fått sån panik och det förtjänar han inte, och sen så skulle jag inte vara i skick heller denna vecka ifall att ungen skulle komma. Var tufft att hålla sig från att gråta när man tog farväl, och sen när man umgicks med familjen efteråt, kände att allt jag ville var att åka hem och lägga mig i sängen och försvinna en stund eller två och hämta luft!
Men kan väl säga att jag kanske borde vara stolt över mig själv, jag var riktigt sansad ändå, kanske börjar jag växa in i föräldrarollen? Jag flippade inte ut!

Igår fyllde syster 22 år, så var dit och åt tårta och muffins och potatismos, det var gott!

läser Jennans blogg ganska aktivt också, stackaren har mjölkstockning IGEN! Lider med henne, hoppas att jag inte kommer att vara känslig sen! Funderar på att köpa henne en halsduk som hon kan linda in brösten med =)

 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Vilken fin hund han var! Jag har hört att hallonblads te har fungerat för en del? Kan du inte fråga din barnmorska om det fungerar? Ungen verkar inte bry sig så mycket om att du har det jobbigt :P

2008-10-20 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0