Gillar han morfin kanske?

Lyssnade precis på låten crack a bottle med eminem, dr dre och 50cent därav denna undran.
Har ni tänkt på hur moffad 50cent alltid låter? Han låter lite speciell, jag lyssnar ganska lite på sån sorts musik, och jag kan väldigt lite om artisterna och kan inte riktigt höra skillnad på alla artister, men man hör ju alltid ändå när det är 50cent, just på grund av hans röst/stil. Jag har aldrig hört någon annan som låter på det viset.
Och det är inget negativt menat heller egentligen, fast han gör kassa låtar.
Nu har jag svamlat klart för jag har ju egentligen inte den endaste aning om vad jag snackar/skriver om.

Nellie sover, hon har fått äta gröt nu som hon nu alltid får på morgonen, förskte även blanda kartinplommon med gröten, för hon vägrar ju äta katrinplommon, men det funkade inte, så nu har jag kastat burken. har försökt ge henne i en vecka nu men hon vill inte ha, men man kan ju inte tycka om allting. Ska försöka lura i henne en gång till sen när vi är i stugan i helgen, för vi har en till burk, och funkar det inte så får Alexandra äta upp resten i burken, hon kanske gillar det?

Vi åker ju till stugan nu i helgen, pappa kommer också att vara där, så jag sa att om han skulle dit så kunde han väl åka upp på torsdagen och värma upp allting så all kyla tryckts ut från väggarna och allting, så då är det inte så kallt när vi kommer med barnen, dom är ju ändå på golvet.

Juste, vi var förbi Jennan, Martin och Alexandra igår, Nellie hon bara asgarvade åt Alexandra, och Alexandra gjorde som ingenting heller, hon kröp runt på golvet, men Nellie tyckte att det var så kul med ett barn! Det var så roligt att höra Nellie skratta så där, hon har aldrig skrattat bara så där:)

Fick ett mess av syster för en stund sen, Zandra och Jonas har fått en liten flicka i morse, dom fick göra kejsarsnitt, vet inte varför får väl höra det sen! Så välkommen lilla Mira till världen:), så gulligt! Nu har Noel en liten lillasyster att se efter, tänkt er om 16 år hur han kommer att få hålla koll på alla pojkar som kommer springa runt henne!

Och tänkt när jag kommer att få springa och jaga Nellie? Nu får hon sluta växa!




Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0