Min stackars lilla gumma!

Det visade sig när vi var på BVC och hade läkarkontroll att det även var dags för vaccinartion, det var vi inte beredda på!
Fast det kanske var lika bra det, för jag blir så nervös och ligger och tänker och gruvar mig för det flera dagar i förväg! Var så sist.
Tycker så synd om Nellie, det gick inte riktigt lika bra denna gång. Sticket  gick bra men när dom började köra in innehållet så började hon gråta och det lät verkligen hemskt! Jag höll på att börja gråta. Känns så hemskt att sitta med henne i famnen medans hon får ont och inte göra något åt det, att inte vara hennes hjälte som tar bort dom! Men det är ju viktigt att hon får vaccineras, men det förstår ju inte hon.

Som sa att allt lät bra i hennes lungor också, jag berättade om hur hon har varit sjuk och om hennes hosta, men dom tror att det bara var en långvarig förkylning.
Men jag ska få träffa en läkare om en månad, för hon tittade neråt? Jag förstod inte mycket av vad dom sa, men att bebisar gör så, men man ska växa ifrån det, därför dom vill att hon ska träffa en läkare om en månad, för att se hur det ser ut då. Det kan vara ett tecken på att skallen växer för fort sa hon. Så jag känner mig väldigt orolig för det nu, trots att dom sa att det inte var något jag skulle oroa mig för, hon sa tt dom söker ju som fel för att man vill vara 100 % säker, men även det betyder ju att det kan vara något?

Vad kommer dom att göra om det är så att hennes huvud växer för fort?
Kan det vara livshotande?

Hejs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0