Panik

Det känns som om jag har panik just nu när jag inte förstår hur jag ska gå tillväga med vissa saker?
håller på att bängla med försäkringskassan, och vet inte vad jag ska göra, och vem jag ska prata med, eller något alls!
Jag blir helsnurrig. Och sen när jag ringer så får jag itne tag på personerna. Känner en aning panik faktiskt! Känns som om allt detta kommer att skita sig.

Annars då?Jag köpte två par skot i tisdags när jag var på stan med carro igen. Sen i onsdags så var jag  och Nellie med Jennan och hennes lilla Alexandra och käkade lunch på Mon ami och var på vårdcentralen två gånger den dagen. Det var trevligt att äta lunch med dom, så det tackar vi för.

Och annars så har jag bara varit hemma denna vecka, suttit ute i solen på altan igår med Carro. Nellie sov i över två timmar igår när hon fick sova utomhus! Skönt nu när snön har börjat tina bort från baksidan så man snart  kan köra vagnen till baksidan istället för att lyfta den genom lägenheten.

Gjorde precis lunch, och gav Nellie lunch så det vart en paus i detta inlägg.  Fy fan vad hon äter bra Nellie. men hon ahr problem med det där att dricka, hon spottar ju bara ut det! Vill få i henne mer vätska så hon kanske får det lättare att bajsa, nu kommer det ju bara såna där smålortar typ 3 ggr om dagen.

Snart slutar Micke att jobba, och då jävlar ska vi åka och storhandla! Haha av någon anledning så har jag sett fram emot det hela veckan! Har gått och tänkt på det flera gånger om dagen, och planerat i skallen vad jag ska köpa, skrivit inköpslista och haft mig.

Nu måste jag gå och diska upp i köket lite saker som jag inte ska stoppa i diskmaskinen! Har jag sagt att diskmaskinen är det bästa inköpet vi har köpt till lägenheten? Det är så mycket roligare och lättare att komma igång med att laga mat när man vet att man inte behöver diska så mycket. Och sen blir det mer ordning runt om i hemmet! Även om vi är ganska så dåliga på att stoppa in allt i diskmaskinen.
Måste plocka upp lite i vardagsrummet också ser jag nu när jag vänder mig om. allt ser så sjaskigt ut just nu.

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Ja visst är frisyren häftig :) Kanske inte dne man går runt med var dag, men den är cool.

2009-04-24 @ 17:53:45
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0