Påsken

Vi var i stugan och firade påsken tillsammans med beppo som kom ända från stockholm, och med pappa och mina småsyskon! Det var riktigt trevligt, vi grillade ute och så körde vi skoter och byggde snökoja! Och Nellie fick sova ute, och fy vad hon har sovit länge per gång när hon har fått sova ute! Micke påpekade alldeles nyss att hon nu kan börja sova på  våran altan för den har tinat fram ganska så mycket nu! Så nu ska jag börja försöka få henne att sova ute iaf! Det är ju skönt för dom att sova i frisk luft!

Nu idag så hade vi tänkt åka till haparanda och gå på skopunkten! För jag vill ha nya skor! Och sen gå på Ikea, men Micke vägrar att sätta upp en till hylla som jag vill ha. Så det sket sig, men ska ändå köpa lite annat smått och gott, sen så skulle jag vilja fara på det nya köpcentret över gränsen där. Fast det har  nog inte öppet, men det återstår att se.

Sen ska vi förbi Mickes syster och hämta läragå stolen, Nellie har fått använda Joel och Camillas gamla när vi var i stugan, och hon trivdes riktigt bra i den! Hon roade sig bra och hon tog sig faktiskt fram!


Micke och Nellie i solen


Jag och Nellie på väg tillbaka till vår stuga, vi kommer från grannstugan.


Micke apar sig med skotern.



SötNellie lånar morfars keps:)


Joel och Dennis kör fyrhjulingarna.

Camilla och Josefin kör också fyrhjuling



Vi kom hem igår, jagkan säga så att när solen kom fram, så vart det för varmt, så det vart jätteblött på marken, vart jätte mycket vatten istället för snö, så nui har våren kommit till stugan också, så det var nog sista gången vi körde skoter denna säsong iaf. Men det är inte hela världen.
Nu ska jag nog gå och steka kyckling red curry till frukost åt oss så vi  får i oss lite energi så vi orkar resten av dagen! Hejs!











Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vilken är den bästa svenska komikern du känner till? =)

2009-04-13 @ 09:55:27
URL: http://elenasobrino.blogg.se/
Postat av: Svanmo

Hahah va söt hon var på bilden med kepsen ;P

2009-04-14 @ 23:59:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0