Prisa gud! Här kommer skatteåterbäringen!

Vill bara berätta att jag deklarerade igår. har haft papperna hemma ett tag, men har inte velat öppna papperna för att jag har varit orolig över hur svårt det ska vara att deklarera, men mamma kom förbi och öppnade dom åt mig och sa att det var busenkelt och skulle hjälpa mig. Och det var busenkelt, var ju för fan bara att godkänna och då gå in genom internet och knappra in en kod sen fick man ju bara ett kvittensnummer!

Men inte nog med det! Jag får 9700 kr i återbäring eftersom försäkringskassan dragit för mycket skatt av mig! Så nu sitter jag och fantiserar om den nya Emmaljunga scooter vagnen som Nellie vill ha och som jag nu då har råd att köpa! Och sen kan jag ringa och boka ny tid för att tatueras!

Apropå helgen, jag ahr inte idas stoppa in bilderna på  datorn. Men när jag har gjort det så ska jag skriva om helgen och lägga in några bilder.

kanske gör det först i morgon, för jag känner mig som ganska lat!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: mammabecka

Precis :)

Vilken söt liten flicka du har!

kram

2009-04-08 @ 21:57:07
URL: http://mammabeckas.blogg.se/
Postat av: Lillflisan

Ska du tatuera dig? Vad kuuul :D

2009-04-09 @ 17:47:04
URL: http://lillflisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0