Promenad

Har precis kommit in från en promenad. hatar verkligen att gå på promenad själv, det är så jävla tråkigt, kan inte förstå människor som tycker om att promenera faktiskt och som orkar göra det varje dag.
Jag har försökt att vara nyttig och promenera, men jag klarar det inte, jag måste ha någon som driver på mig, och en människa som följer med så jaf har någon att prata med, men det måste ju också vara en människa som håller igång samtalet också, för är man för tyst under ett samtal under promenaden, då vill jag nog inte promenera med den människan med nästa dag.
Det är inte så roligt att promenera med Micke heller. För jag förösker alltid prata om hur vi ska göra si eller så, men han säger bara jag vet inte och vi ser ju hur det blir.
Nåja, Nellie hade inte sovit på sen vid 9 tiden i morse, så hon somnade bara vi gick utanför dörren, bra! För hon var som trött och grinig.

Hade med mig mp3 spelaren också för att lyssna på Pojken som kalllades Det, och jag vill verkligen inte lyssna på den, det blir bara så fel för mig! Jag klarar inte av att höra eller så något som har med barndom att göra, får sån ångest då! Och sen är den så tråkig nu, för jag och Micke brände ut den skivan när jag var gravid och lyssnade i billen när vi var och köpte barnvagnen, men då hade allting hamnat lite huller om buller, så vi lyssnade ju inte på kapitlerna i rätt ordning, och inte fan la vi märke till det förän efter cirka 3 timmar.
Har frågat typ alla på min msn lista om dom har någon bra ljudbok att skicka över msn till mig, men ingen som hade det. Har tänkt att om jag har en bra ljudbok så kanske det blir liiite lättare att vara ute och promenera själv.

Så jag ska försöka ta mig på en promenad i morgon också. Och hittar jag ingen annan som har en ljudbok till mig så får jag lyssna på Pojken som kallades Det, i väntan på att Carro ska promenera med mig. Hon har nu varit borta i två och en halv vecka! Hon har inte hört av sig så antar att hon fortfarande är i Thailand. Det är ju jättelänge! Fick ett vykort i måndags iaf! Gud vad glad jag vart! Tyckte det var så gulligt att hon hade tänkt på mig och så skickat åt mig:) Känner mig som hedrad!

Tänk om det har hänt henne något när hon har varit borta så här länge? Jag kommer inte ihåg vilket datum hon sa att hon skulle vara hemma!?

Och i morgon så åker vi till stugan. Vi ska fara och handla med Jennifer och Martin idag så vi har det färdigt inför i morgon, blir så jobbigt om vi ska åka och handla i morgon och sen fara till stugan.
Sist jag och Micke for till stugan så handlade vi på vägen dit. Och vi for in på 3 olika affärer innan vi ens kom ut från Luleå för att vi hade antingen glömt att köpa den ena, eller så fanns inte det andra på den affären.

Och jag hade förresten rätt om att det var ett Aprilskämt! Det var för uppenbart! Men det var ju folk som hade gått på det faktiskt, men det är inte alla som tänker på att det var 1a April. Jag brukar egentligen inte tänka på det. Brukar inte ha koll på när det är månadsskifte! Hade abra tur just denna gång, annars hade väll jag också flygit i taket!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0