Stan

Idag så har det inte hänt speciellt mycket, har varit på stan med Carro för hon skulle köpa ett par jeans från Carlings, så vi köpte dom och sen gick vi på Roasters så jag fick käka lunch och dricka latte.
Har inte varit där efter att dom renoverat och det har blivitr jättefint där.
Men jag är väldigt besviken på dom för dom har tagit bort mackorna som jag alltid köpte där förut, dom där med mörkt bröd och ost och skinka på. Tyckte dom var så goda!
Nä nu fick jag köpa mig en bagel, på den var det rödlök skinka och kalkon, tomat, gurka och groddar och sen creme cheese på den, har aldrig ätit bagel förr, men nu har man prövat, och nog var det gott. Men det känns lite illa att köpa en latte och en macka för 95 kr. Jag kanske är snål, men vad fan? 

Sen gick vi runt och kollade skor åt mig och kläder åt Nellie! Är fortfarande sugen på att köpa nellie den fina jeans jackan, men jag vet inte riktigt än. Hon skulle iaf behöva ett par fodrade brallor!
Och jag söker ju som sagt efter ett par skor som jag kan ha på sommaren och som jag kan promenera i om jag vill (med andra ord ingen klack) och som jag kan ha leggings till. Och det är svårt att hitta ett par sådana med mina äckliga feta fötter!

Tycket att dom har alldeles för få nummer per år av tatuerings tidningen idea tattoo. Tycker att man alltid hinner åka och kolla flera gånger om den har kommit till kiosken där! Nu när jag var och tittade så hade det inte kommit en ny, men det hade kommit en sån där stor med stjärnor som tema, men ides inte köpa den. Jag är inte intresserad av att ha någon sån tatuering och jag tror inte att Micke är intresserad av att rita dom heller.

Håller på att söka fram ett motiv till Nellie tatueringen, jag är öppen för förslag. Känner just nu att jag skulle vilja ha ett snyggt svärd med Nellies namn och födelsedatum på.
Micke ska kanske också vara med på att göra en sådan tatuering tillsammans med mig! Det skulle verkligen vara romantiskt att åka och tatuera sig tillsammans:)
Micke kanske borde rita upp tatueringen? Fast när jag frågat honom hur han vill att den ska se ut så säger han bara att han inte vet än vad han vill ha för motiv.

I morgon kommer pengarna! Åh så skönt! Brukar aldrig vara pank i slutet på månaden när pengarna kommer, men denna gång har jag lyckats med det, + att jag gjort slut på 1000 kr som jag har haft undansparat. Ångest!

Hejs.



Kommentarer
Postat av: Miss Linde

Halo tänkte bara berätta att jag har startat en ny tävling där priset är två produkter från h&m´s nya kosmetik märke Tropical Island.



Hoppas du blir en av deltagarna i tävlingen. :)

2009-04-20 @ 11:30:03
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/
Postat av: jaqueline

Har du något pinsamt sexminne som du vill dela med dig av? ;) Lite sex snack på min blogg.

Kram!

2009-04-22 @ 22:08:04
URL: http://jaqlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0