Stugan!

Här kommer det lite bilder fårn stugan! Kom på att jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva att vi gjorde egentligen!
Vi körde skoter, grilade godjävla mat, kröp en massa, spelade kort, skrattade en massa och svamlade! Och hade det verkligen trevligt! Jag och Micke brukar inte stå ut att vara en hel helg i stugan, men denna gång kändes det till och med som om det var en för kort helg!






Nellie sitter hos sin morfar:)


Fredagkväll, dricker whiskey och grillar korv!


Jennan, Martin och Micke


Pappa, jag, Jennan och Martin


Mitt charmtroll!

Alexandra:)

Upp mot berget

Martin kör bearcaten.


I morgon så åker jag och Micke och Nellie upp till stuagn igen, får se hur länge vi blir där denna gång. Micke är ju så taggad på att få köra skoter! jag tyckte det var så skönt att vara i stugan just för att man gör så god mat och grillar då, och sen så kan jag ha Nellie sovandes i vagnen utomhus och det känns så nyttigt! Visst kan man det här hemma på Hertsön, men har en oskottad altanväg. Och trångt då att vagga henne till sömns i vagnen!

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Elena

Dagens fråga: Vad använder du mest, mobilen eller datorn? =)

2009-04-12 @ 16:42:12
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0