En klump i magen!

Men det hela slutade ändå bra, Nellie överlevde hos sin farmor och farfar!
Har haft en stor klump i magen dom senaste dagarna för jag har varit så orolig inför gårdagen då  Nellie skulle sova över hos dom, och det var verkligen jättejobbigt igår hela dagen, fick en sådan ångest under dagen, och allt var stress, skulle till frisören, men ville som hinna umgås med Nellie innan hon skulle iväg, men det kunde jag ju inte då, hon fick vara med sin mormor medans jag for till stan, passade på att gå på bolaget också inna klipptiden.

Vart nöjd med klippningen, trodde inte att jag skulle få behålla mycket längd nu efter att jag blivit blond igen. Men hon sa att det vara behövdes ta två cm, resten var bara lite torrt men det skulle fixa sig med inpackning, så det är jag nöjd över. Sen stoppade jag i mitt löshår där också. Vart 12 slingor iaf.

Nellie är hemma nu igen iaf, hon har varot det i två timmar nu, honhade sovit ända till sju! Fan vilken lyx för dom! Här hemma är det bara att stiga upp mellan 5 och 6 på morgonen med henne! Hon hade vid 4 tiden bara tagit upp Nellie och bytt blöja på henne och sånt. Hon hade gråtit ganska mycket när hon skulle sova, men det var väl det enda. Annars så har hon varit jätteglad hela tiden, hennes kusiner var där på besök igår också så hon har lekt med dom med!

Hon är så duktig på att krypa nu Nellie, det går så fort, jag såg till och med när hennes farmor och farfar lämnade av henne här så lekte hennes farfar och hon jaga och hon krypandes, jag har alltid gjort det när hon har varit i läragåstolen för att hon har varit så fumlig, men nu vet man att man kan börja göra det krypandes, fan vad allting går fort.

För några dagar sen också så tog hon sig nästan upp i soffan själv, hon hade lyckats få upp den ena foten och hon hängde där och var som uppe men hon lyckades som inte riktigt kräla sig upp ordentligt så hon for ner igen.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0