Klubbviken och ännu mer badande!

Vilken helg det var! har haft det suåpertrevligt hela helgen!
På fredagen så sov Jennifer, Martin och Alexandra över hos oss, dom har ju bara 10 minuters gångavstånd från oss, men det är mycket enklare att dom sover över eftersom det blir så svårt med alexandras spmn då eftersom hon inte vill sova i vagnen mer, så dom tog med resesängen som hon fick sova i ! Gick hur bra som helst! Vi grillade och bakade en lchf kladdkaka (som inte var så jättegod egentligen), sen drack dom lite vin och drinkar, jag tog ingen drink var inte sugen,, vi hade det jättetrevligt iaf!

Dagen efter så stack vi till klubbviken, jag har aldrig varit där förr. Så det var spännande för mig, Nina och Jarkko hade husbåten där så domm hade bjudit dit oss för att åka vattenskidor och ring och wakeboard eller vad det nu heter , men den kom inte förän cirka en timme innan vi skulle med färjan hemåt, så vi hann inte åka.
Men vi hade det lika trevligt ändå! Tyvärr har jag inga bilder att bjuda på eftersom Nina ville låta kameran av oss för dom skulle fortsätta festa vidare på kvällen och hon hade ingen egen kamera. Så någon annan gång kanske jag ids lägga upp bilder då.
På kvällen så skulle jag egentligen åka till Tutte på inflyttningsfest, men jag orkade inte för hade huvudvärk.

På söndagen så for jag, Nellie och Micke till sunderbyn och badade och solade i näset, usch vad det var varmt ute då! Sen åkte vi och åt middag hos Mickes föräldrar, jag syndade och åt makaronilåda, men gick inte upp av det iaf.
Senare på kvällen så cyklade jag hem till Tutte för att titta på hennes nya lägenhet och se film och umgås, dock så fick vi inte se klart filmen för hennes dvd cpa sig efter ca 55 minuter. Och hon hade inga kanaler heller av någon konstig anledning, tror att åskan slog ut kanalerna, för det var just när åskan slog till som tvn stannade och sen fanns inga kanaler.
Sen fick jag cykla hem i regnet, var dyngsur när jag kom hem. Men fan så skönt det var att cykla i det vädret, var så svalt och skönt! Hade med mig skinnjackan, men valde att bara cykla hem i linnet för att försköna det hela. UNDERBART!
Hade kunnat cykla hur länge som helst kändes det som!

Nellie älskar att bada, hon har ett stort leende på sig hela tiden när man traskar runt i vattnet med henne! Det är så kul att se! Tänk när hon blir äldre och man kommer att vara på badstränderna så fort man är ledig och vädret tillåter, man måste ju göra sådana saker med dom! Hoppas bara att jag lyckats gå ner tillräckligt mycket tills dess. Och hoppas att min mage försvinner tills dess också. Fast jag tror inte att min mage kommer att dra ihop sig så bra. Sånt mman får leva med tills man kan operera bort skiten.
Men jag kommer iaf i några utav mina jeans som jag hade innan graviditeten! Det är roligt! Men jag gick ju ner några kilon just innan jag vart gravid och när jag var gravid, några av dom jeansen jag köpte då kommer jag nästan i, men sen finns det dom jag inte kommer i. Men jag tänker ändå vara nöjd, men mer fett ska bort ändå!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0