Lulekalaset!

Var ju som sagt där i fredags.
Kvällen började med att jag, Carro, Jennan, Micke och Martin grillade hemma hos oss och åt gott och förfestade. Sen kom Frill och hämtade oss och då for vi till Östermalm hem till Pesa och fortsatte förfesten där.
Det började bra, var mysigt, Frill trubadura för oss och man träffade Toni,  som jag gick i paralell klass med förr, han kände igen mig, trodde faktiskt inte att han skulle göra det.

Det hela slutade dock sen i kaos på väg in till området, men det behöver vi inte gå in på heller.
Sen hade jag glömt mitt papper som var min biljett hemma hos honom, men ville ju inte gå tillbaka dit. Men Micke som är ett geni kom på den smarta iden att gå in på mailen genom mobilen så hade vi ju kvitto numret! Så det löste sig bra!
Väl inne på området så träffade jag Anne, en barndomskompis, som flyttade till stockholm när vi började 8an, och henne hade jag inte träffat sen vi bårkade när jag var nere hos henne sommarlovet till gymnasiet. Så det var trevligt, tyvärr så träffades vi bara en kort stund, dom skulle med ner och se Thåström, men sen skulle en brud hoppa bungyjump som hon var med och dom var tvugna att filma det hela. Vi kom överens om att ringa efter det, men ingen av oss gjorde det..

Micke och Martin ides inte se Thåström, så jag sa åt dom att dom fick gå om dom ville så skulle vi höras av efteråt. Så jag och Carro började med att se konserten från Rockabilly tältet, men sen fick jag syn på Thomas, och Thomas är också en väldigt nära vän till mig från förr, men vi gled tyvärr ifrån varandra, så vi hade inte träffats på 2,5 år åtminstone. Så vi gick ut och jag gick fram till honom, och jag vart så glad för att han vart så glad att jag nästan höll på att börja gråta!
Vi stod och kramades jättelänge och vi spenderade resten av Thåström tillsammans sjungandes, kramandes och jätteglada tillsammans! Samtidigt som vi pratade om tiden som har varit! Han gjorde verkligen min kväll! Har saknat honom så mycket. Alla våra promenader, alla wrestlingkvällar och silver fangs tittande!

Det här kommer kanske låta blödigt för många, men ni vet den där känslan som man uppfylls av i många sådana här tillfällen? Det känns som om en plats i hjärtat åter finns, som att en del har varit borta? Man känner sig som hel igen, så kändes det, så känns det nu. Jag hoppas bara verkligen att den delen kommer att finnas kvar ett bra tag nu. För jag vill verkligen inte tappa den biten igen. Jag menar det verkligen!

Thåström var hur som haver fantastisk, vilken scennärvaro! Fy fan vilken live artist!
Skulle jag få välja mellan Winnerbäck live på pdol då jag och kalle såg honom då när vi var tillsammans och Thåström nu under lulekalaset, så skulle jag välja Thåström, båda två var fantastiska upplevelser, och grymma liveframträdanden, men Thåström var snäppet bättre faktiskt!
Hade tyvärr ingen kamera med mig. Det var verkligern synd, är så mycket minnen jag hade velat fånga den kvällen! Typiskt!
Men jag hade kamera när vi var hemma hos mig och Micke, så jag bjuder på bilder därifrån, men Carro var kameraskygg, så hon syns inte med på bilderna jag visar nu, för lägger jag ut någon annan bild på henne som jag har så får jag nog en smäll.

Sen vidare efter Thåström så gick vi in i ena öltältet och Carro och Thomas beställde öl, jag avstod från det, hade inte råd egentligen, och jag tyckte inte att jag behövde det heller, allt var så perfekt för mig!
Men sen fick man se den där jävla thailudret (ursäkta uttrycket, men jag vill spy varje gång jag ser honom). Då vart man på lite dåligt humör, sen började han bråka med en kille som vi satt mittemot på bänkarna med och surrade, så jag tog första bästa öl jag såg och kastade över honom, sen skulle jag och Carro självklart fram till honom, men det gick inte heller så bra, för det var många som försökte avstyra bråket och Thomas höll i mig.
Var nog lika bra det egentligen, för man ska inte bråka, man ska inte slåss, jag är morsa ffs, jag ska bete mig bättre! Men det är svårt när man vet vad det där aset har gjort!

Senare mot kvällen när det stängde så beställde jag och Micke Pad thai, eller heter det That pad? Hur som haver, vi köper det varje år när det är lulekalaset, för det är så jävla gott! Jennan åt tre gånger;P Haha! Man får passa på!
Sen tog vi bussen hem, för det var omöjligt att få tag på taxi!

















Hejs.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vad fin du blev i håret. :)

2009-08-02 @ 15:44:24
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0