Nellie tog tre steg, sen ramlade hon.

Måste berätta att i lördags så lärde sig Nellie både att stå upp själv utan att hålla i sig i något, sen så tog hon tre steg själv innan hon föll framlänges mot en! Det börjar ta sig!
Har haft fullt upp med bakningen hela helgen, har hunnit göra dumlekakor, saffransbröd i långpanna, sen två långpannor filbröd eller vad det nu heter och sen har jag bakat 130 bullar!
Och mellan det så har jag varit och firat mormor på lördagen också, för hon fylde år då.
Sen igår så fyllde ju jag år! Hojja, nu känner jag mig verkligen gammal! men det var en riktigt trevlig dag! Jennifer och Alexandra var här på morgonen. Mormor och Affe var förbi, sen var Nina en sväng. Sen kom Mickes syster och hennes barn och sen Mickes föräldrar och sen kom Carola och Tove och Tilde!

Pappa ringde inte ens och sa grattis. Jag hade inte förväntat mig att han skulle göra det. Han vet inte när jag fyller år. Han kan inte någon av oss barn vad jag vet, det är alltid någon som måste ringa och säga att den eller den fyller år åt honom. Jag påminde honom senast i torsdags att jag fylller år på måndag, men han glömde ändå. Så det sved ärligt talat lite. Men jag vet ju vad han går för ändå så. Mamma ringde inte heller och grattade, men hon var ju och firade mig igår iaf.

Nu är Nellie grinig. Så hinner inte skriva så mycket mer.
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Linda

Grattis i efterskott!

2009-08-25 @ 17:49:37
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linnea

Åh det är så gulligt med dem första stegen! :D

Och grattis i efterskott!



Jo den är så bra! Såg den på bio, men var tvungen att se den nu en gång till :)

2009-08-26 @ 22:45:04
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0