Inskolning!

I morse har jag och Nellie varit på hennes inskolning på dagis! Det gick jättebra! Vi var ju bara där i 1 timme och en kvart ca. Hon var lite blyg i början men sedan började hon ta för sig, det var bara en annan flicka där, gud så duktig hon var på att prata!
De är ju en nyöppnad avdelning, de andra som ska dit börjar inte skolas in förän i januari, så det är ganska så skönt att få börja försiktigt innan de andra också!

Just nu så sover Nellie ute i vagnen, väntar på att hon ska vakna, och pappa är här på besök också så vi har druckit kaffe och surrat.

Har också fått mycket gjort i helgen. Har hunnit baka massor, julhandlat, och storstädat! Har varit fullt ös hela helgen för oss, ingen lugn stund, och Nellie sover jättedåligt på nätterna! Hon vaknar hela tiden och skriker. Och det är nästan omöjligt att få henne att somna också! Hoppas att det blir bättre snart! Micke får inte alls natta henne, hon blir hysterisk om det inte är jag som går och lägger mig med henne.

Förresten! Den 28:e så ska jag till Mickes kusin och gadda mig! Ska bli så spännande! Ska göra om min gaddning på ena armen som jag gjorde när jag hade fyllt 18! Ska bli spännande att se slutresultatet, det kan ju knappast bli fulare än vad den är?

Nu vara social. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Roligt med ny tatuering. :)

Jag har tid i februari för min första. :D

2009-12-14 @ 22:08:01
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Blir på smalbenet ut på foten typ. Något med liljor. :)

2009-12-15 @ 12:49:08
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja jag hoppas att jag ska överleva när det är första gången och allt. :p

Liljor och typ nåt mönster, har ingen färdig bild, hon ska få rita upp en. :)

2009-12-15 @ 17:26:16
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/
Postat av: theres

åå vad kul inskolningen gick bra :)

hoppas de går lika bra i fortsättningen.

om ni är till piteå nå under jul MÅSTE du höra av dig :)



krama nellan från mig

2009-12-18 @ 23:00:03
URL: http://borderdrag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0