Nyår och för fan inget att göra!

Jaa här sitter man på nyår, blir bara jag, micke och nellie här hemma, ensamma! Skittråkigt, hade hoppats på att fira det tillsammans med några nära och kära iaf, men inget göra.

Nellie har haft vattkoppor också, men nu är hon frisk iaf! När hon hade så hög feber så fick vi inte ner febern mer än till 39 grader, så fick till slut till natten ge henne dubbeldos för att hon skulle få sova bra. Och sen efter den natten så började allting att vända mot det bättre iaf! Absolut inget fel på henne nu, hon är så pigg och alla rutiner funkar precis som vanligt, hon har bara varit lite dålig de två senasate dagarna på att äta, men tror att det är för att hon har fått vattkoppor på tungan också, men när hon hade 39,8 graders feber osv så åt hon hur bra som helst! Roligt hur det kan vara ibland. Men igår kväll iofs så började det vända lite så det ser positivt ut iaf.
OCH HON HAR INTE HAFT NÅGON KLÅDA ALLS!

Tutte var iaf här igår kväll och såg Public enemies med oss, man får trösta sig med det! Och Micke var förbi sina päron igår och kom då hem med en flaska skumpa som hans pappa hade gett honom som dom hade haft liggandes hemma ett par många år..
Får öppna den kanske nästa nyårafton? Om man har något bättre planerat, onödigt att öppna den när det bara är vi två, för flaskan måste ju drickas upp, och jag är ju en sådan där snål jävel som trycker i mig bara för att inget ska gå till spillo, även om jag inte pallar mer!

Nåja, har inget vettigt att skriva alls idag, allting låter bara buttert och det ska inte vara buttert en sådan här dag. Är ju nyår, jag får iaf vara med min lilla tös och pojkvän iaf! Man kan ju inte begära mer, det är ju dom nu som är min familj! Och det är ju en familjehögtid! Enligt mig iaf.. Är nog mest butter för att jag inte kommit ut och fått något gjort denna vecka, har blivit lite för understimulerad helt enkelt så har väl börjat smitta av på humöret då jag känner mig så social..

Hejs.

Kommentarer
Postat av: theres

hejsan vi kan väl planera en date snart :)

jag är ju arbetsslö eller vad de nu heter ;)

2010-01-03 @ 17:26:39
URL: http://borderdrag.blogg.se/
Postat av: Zandra

Kommer snart upp bilder :)

2010-01-08 @ 15:53:25
URL: http://www.zandrajonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0