Alla hjärtans dag!

Och idag är Micke också dålig. han har inte feber iaf, men i morgon kommer det nog säkert, jag hade ju inte feber från början det kom ju efter en dag.
Jag har inte feber nu heller, men jag har fortfarande skallebank och hostan har blivit värre, så jag äter ibumetin ändå.

Blir nog bara att vara hemma idag, fast vi skulle behöva vara på affären och handla lite, Micke har varit till Sunderbyn och kollat till hans föräldrars hus, dom hade velat att han skulle göra det för dom är i finland, och på vägen hem så stannade han på Lulsundet och köpte en hokus pokus barnstol åt Nellan!

När han kom hem så satte jag Nellie i stolen och ställde den framför spegeln, oj vilket stort leende hon gav i från sig! Tror hon tyckte att det var kul att sitta i en sån!

Man känner sig lite fräschare och friskare  när man har duschat.

Jag trodde att man kunde ta Cocilana fast man ammade, så jag tog det igår, men läste sen idag på fass att man inte skulle ta, men Nellie verkar inte ha blivit påverkad av det ändå, jag tog det på kvällen när hon hjade somnat,har kollat om hon skulle ha opiatögon men det hade hon inte, och hon har ingen opiat mage för hon har fyllt en blöja så att det svämmade över! Och hon har varit pigg idag och inte hängig alls.

Vågar man ta ikväll då?

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Innehåller inte den morfin? Den borde du nog vara väldigt försiktig med

2009-02-14 @ 21:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0