Bra väder

Tappade helt lusten igår på att blogga, men jag fortsätter idag, även fast det inte blir något speciellt långt eller intressant inlägg.

Nellan vaknade klockan  i morse och hon ville absolut inte sova, så det var bara att stiga upp med henne efter ett tag, men sen somnade hon om där runt halv sju tiden. så vi låg på soffan och sov då fram till nästan halv nio, då steg vi upp och ringde till barnmorskan och bokade en ny tid för vaccinationen och vägning, så på måndag så ska vi dit.

Sen satt vi bara och väntade på att Jennifer och Alexandra skulle ta och komma och hälsa på, dom dök upp efter tolv någon gång om jag inte minns helt fel. S¨å vi surrade på för fullt och drack kaffe, men eftersom både Nellan och Alexandra var jätte trötta så tog vi en promenad för att dom skulle somna. Nellan var så trött så hon skrek hela tiden, och Alexandra ryckte till hela tiden när Nellan skrek till så då började Alexandra gråta, och jag och Jennifer kunde inte låta bli att skratta, för det såg så roligt ut!
Vi hann inte ens gå ut från kvarteret så hade Nellan somnat, och Alexandra somnade på andra kvarteret typ.

Sen vid 4 tiden så gick dom hem igen! Sen har jag bara suttit och sett tv med Nellan. Hon hade ätit lite bättre idag än hon gjorde igår, men jag var så trött och lat idag att jag bestämde mig för att beställa hem mat, för Micke har fortfarande inte kommit hem, alla på lagret blev bjudna på mat och någon visning. Minns inte vad han nu sa.
Så jag beställde hem Quesadilas med kyckling i , för jag har varit så sugen på det i en vecka nu! Men för att få det hemkört så var man tvungen att handla för 100 kr, så jag beställde hem en Calzone också, så den kam jag äta semare ikväll eller till lunch i morgon. Det var den promenaden..

Nu vill jag se Top Model i lugn och ro, är så trött! Så ids inte skriva mer! Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0