Fredagen den 13e!

Oooh spooky! Eller så inte, vilket jävla skitsnack om att det är en otursdag.

Och i morgon är det alla hjärtans dag, jag hoppas att jag mår bättre då, har varit sjuk i två dagar nu. Har 38,5 graders feber så jag är inte alls pigg, Micke är på jobbet så jag har Nellan själv ändå, tack och lov för panodil och ibumetin!
Och Carro var så rar och kom med Choklad åt mig för att jag var så sugen på det.
Fast jag tror inte att det var så bra att jag åt det, för jag tror min hosta vart lite värre. hade så mycket slem så jag började spy efter att jag hostat så mycket.
Men det är ju så gott med choklad!

Nina erbjöd sig att vara barnvakt åt Nellie medans vi är på bio i morgon, om vi ville gå på bio, och jag erbjöd mig att vara med mina småsyskon som Nina har i helgen om hon ville göra något med Jarkko och om jag mådde bättre i morgon.
Mamma är nere i Arboga och Västerås på semester från alla ungar. Kan hon ju behöva. Pappa är i stugan.
Får ju se hur det blir i morgon iaf.

Elin är ju i luleå i helgen och hon ville ju se Nellie, så ska hinna träffa henne också!

Nellie spydde i sängen i morse också, så måste tvätta! Hojja! Hon har också fått hosta, och det var därför hon spydde. hon började hosta och då kom det upp med en host som en stoor fontän. Som tur var hade värktabletterna börjat verka så jag kunde gå och byta pyjamas på henne utan att frysa ihjäl, Och Micke hade inte hunnit åka iväg på jobbet heller så han skrubbade madrassen lite innan han åkte på jobbet och så tog vi tempen på Nellan, och hon hade inte feber som tur var, så jag har inte smittat henne med det.
Jag längtar tills han kommer hem. Då får han roa Nellan, det är bara två timmar kvar. Han jobbar till fem idag.

Han har jobbat till fem hela veckan. Dom på lagret testar ett nytt schema. Dom är fyra st som jobbar där. Och en Vecka så ska en jobba till fem och räkna kassan. Veckan efter att personen gjort det så jobbar den bara till tre, och sen veckan efter det så jobbar dom två veckor till fyra, så roterar det så . För tidigare var det alltid en och samma människa som räknade kassan.
Så nästa vecka så har jag honom hemma till klockan tre, sköönt!

Nej, jag orkar fan inte sitta upp i soffan, ska lägga mig ner och sova lite brevid Nellan innan hon vaknar!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0