Gode nervös!

Hojja! Idag är det Nellans första vaccination! Jag är jättenervös, det är ju två sprutor hon får då! Det kommer att göra så ont i hjärtat om hon får ont och börjat gråta, det känns som om vi ska ta och göra henne illa och att hon kommer att hata mig för att jag lurar med henne på sånt, hon kan it säga när hon är redo, nej fy fan!
Är rädd för att jag kommer att börja gråta, jag är så rädd för sprutor! Micke ska iaf vara med då, för jag klarar det inte själv och Nellie kan behöva en människa som inte är så nervös som hon känner bra.

Nåja igår så vart det film med Johanna, hon kom förbi, vi såg filmen Outlander, Nellie var så trött så hon grät typ helva filmen sen somnade hon. Sen efter det så somnade jag för den var så dålig.

Sen var det dags för Bingolotto! Haha, men seriöst! Hade vi något bättre för oss? NÄ! Vi vann inget heller, surt!

Funderar på om man skulle ringa pappa och fråga om han har lust att åka till stan med mig och köpa skor, blir så nervös för att åka buss med vagn. Han hörde aldrig av sig igår, så han kanske skäms? Det borde han göra iaf gammelgubben!

Nåja, varför är morgonkaffet alltid så jävla god? Nu ska jag njuta av min första morgonkopp och titta på när Nellie leker i babygymet.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0