KAAAFFEEE!

Jag hatar att stiga upp tidigt, men Nellan var morgonpigg idag, och hon hade skitit i blöjan också så det var bara att stiga upp redan vid sju tiden, känns inte roligt att göra det en lördagmorgon, men så är det när man har barn, och jag har det ändå jävligt lindrigt och bra, för vissa ungar vill ju upp klockan fem VARJE DAG!
Så efter att jag tvättat stjärten hennes och sånt så hoppade jag i duschen! Och som vanligt så fick Nellie sitta i bilbarnstolen och som vanligt så väntar hon så snällt! Jag får duscha klart och allt! Kommer ihåg den första månaden när hon ahde kommit så fick jag alltid stressa en massa i duschen för att hon började alltid skrika! Men nu sitter hon bara och filosoferar ser det ut som och är förbannat söt:)

När vi kom ut ur duschen så satte jag på kaffet, var gode kaffesugen! Och passade då på med att klä på mig och föna håret.
Sen satte jag mig vid datorn, har ammat Nellie lite och nu sover hon igen! Och Micke steg precis upp!
Är lite avundsjuk på honom, han somnade på soffan igår kväll typ klockan tio! så han fick många timmars sömn! Men det är han fan i mig värd! Han jobbar ju om dagarna!

Senare idag så ska Martin, Jennan och Alexandra komma hit, jag har lovat att bjuda på Cheesecake så ska börja med det på ett tag! Sen ska jag pussa på Micke så att han hänger upp våra nya lampor!

Satt och kollade på Mamma Beckas blogg, då bloggade hon om bärsjalar och bärselar. Hon hade då bild på en jätte fin bärsele, som jag faktiskt vart gode sugen på!
Jag har ju två bärsjalar, men jag fattar fan inte hur man ska använda dom! Den ena har jag listat ut, eller min bror listade ut den, men då är den för liten! Men den andra vette fan, vi har försökt jag och Micke , men det blir fan inte bra! Så jag ska nog lägga ut dom på tradera tror jag! Och sen kanske köpa den det där bärselet, fast det kostade ganska mycket, men får jag bra för mina bärsjalar så kan det vara värt det qav någon konstig anledning.

Det är egentligen ganska löjligt, vi har ju faktiskt en bärsele redan nu, men av något konstigt vänster så hoppas man ju på att om man skulle kpa den dära fina, så kommer den kanske att vara mycket skönare att använda, för jag får jätteont av den vi har. Och sen så ör det ju ett stort plus över att den var snygg! Tänk att man är villlig att lägga så mycket pengar för att den är snygg? Det viktigaste är ju egentligen att dom är bra, och det har ju inte med utseendet att göra. Gud vad jag har blivit löjlig, har inte alls vart sån här förut. Nu är jag helt fixerad vid det där bärselet!

Nellie är så jävla söt!


Mammas lilla trollunge!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hon är jätte fin!

2009-02-07 @ 23:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0