Klart det spårade!

Jag sa ju att det skulle spåra!
Nåja, först satt Micke och Martin och pappa här hemma hos oss och drack lite, surrade osv. Sen skulle Micke och Martin gå över till Mange, Mickes arbetskamrat som bor på kvarteret brevid oss, och pappa frågade om han fick följa, och det fick han.
Och Martin hade ju bjudit pappa på en massa whiskey, så pappa var inte alls i skick, han somnade när han satt vid köksbordet och Micke sa då att det var nog dags att gå hem, så han gick hem då.
Sen ringde han mig och bad mig söka efter hans nycklar, för han stod utanför hans port, men han kunde inte hitta sina nycklar, så jag sökte här hemma om han hade tappat dom och jag ringde Micke och bad honom kolla om han hade tappat dom hos Mange, men inte det inte. Så pappa fick knalla upp till mig igen, för han tyckte att han kunde sova i garaget (som han för övrigt inte har) och sen skulle han sova i soprummet (som han inte heller hade tagit sig in i eftersom han inte hade nyckeln),
När han kom fram hem till oss så såg jag att han inte hade sin jacka på sig, så jag sa åt honom att det inte var hans jacka!
-Joo! Det är visst min jacka!
- Neej, du har ingen sån där jacka..
- Det har jag visst det .
Så tar han av sig den, jag kollar på den.
- Pappa, du har ingen jacka med åke eriksson loggan på.
- Nee, det har jag ju inte.

Så Micke gick och bytte tillbaka jackorna så pappa fick sin rätta jacka, sen knallade han hem igen för han ville sova i sin egna säng.'

Sen ringde han åter igen när han kommit fram till sin lägenhet, nää då skulle jag ringa lulebo och säga att dom skulle komma och låsa upp porten, för det var något fel på låset så han tog sig inte in..
Till slut tog han sig in, men jag vet inte om det var för att han sen förstod att han inte var hemma, eller att han använde fel nyckel, frågar man honom så kom lulebo och en granne och låste upp, för grannen hade inte heller tagit sig in..

Martin hade också gjort bort sig lite!

Men det är nog ändå jag som skäms mest ändå, och ändå var jag inte med, utan satt bara hemma!

Nåja, och idag skulle jag ju och köpa nya skor, men det gick inte för dom hade inte öppet. Så jag och Micke gick till Smedjan istället, så Micke köpte en huvtröja från Carlings. Sen knallade vi och köpte det senaste numret av Mickes favorit tatueringstidning. Sen stack vi och handlade blöjor och grönsaker, och sen for vi på donken och köpte mat, och jag blev så förbannad, för när jag kom hem så såg jag att jag inte hade fått någon strips med! Det var bara Micke som fått till sin mat, så nu blev jag inte ens mätt efter att ha ätit!
Jävla klåpare! Jag blir så förbannad!
Tror jag har en riktigt dålig dag idag...

Oj har helt glömt bort att jag skulle höra av mig till Johanna idag, så skrev nyss ett mess åt henne, hon skulle kika förbi idag! Kanske se en film?

Sen så skulle jag knalla förbi Carro en sväng också, men jag kan ju inte göra det förän Nellan somnat, om jag inte tar med mig henne förstås..

Nåja, kanske skriver ett till inlägg senare ikväll.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0