Nellan rullar runt!

Glömde att berätta att i måndags så rullade Nellie frånrygg till mage! Såg på morgonen att hon kunde det nästan ordentligt först, men hon fick som inte upp den ena armen så hon kunde inte lyfta huvudet så högt eftersom hon låg på ena armen, men sen hade vi lagt henne under babygymet utan blöja en stund medans jag höll påå i köket.
När jag då gick till diskbänken så tittade jag på så såg jag att hon låg på mage och halva kroppen låg på mattan och på täcket, precis så att hon inte låg på skötunderlägget, och då hade hon ju självklart kissat, haha!
Nåja det gör ju inte så mycket det var ju bara att tvätta! Mamma var så stolt över henne:)

Och ingen i denna familj har feber idag! Så vi har klarat vår första sjukperiod tillsammans.

Börjar känna mig lite smått rastlös också när man inte har gjort något på en vecka nu. Skulle behöva gå på stan och skaffa mig ett par jeans som kanske sitter någotlunda bra på mig eftersom jag inte verkar vela gå ner i vikt nå. Det lär dröja länge innan jag går ner.
Men sen när jag väl gjort det så kan jag ju ge bort mina jeans till mamma eftersom vi har samma storlek just nu. Eller så kan jag spara dom tills nästa gång jag blir gravid. Fast man ska inte hoppas på för mycket, jag nöter ALLTID sönder mina jeans mellan bena så mina jeans är alltid hela i max ett halvår, sen har jag hål där.

Nu ska Micke låna laptopen, han håller på med nå projekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0