God morgon

Vart uppe ganska sent igår, väntade på att Mikael skulle komma hem, han var ändå inte så där odrägligt full, tyckte han uppförde sig ganska så bra, han till och med spelade GH med mig lite, så det var snällt. fast han fetsuger ju, han klarar it ens av slow ride på easy, men man skrattar ju och har kul ändå.
Tydligen så var det Martin som hade blivit så odrägligt full, han hade inte blivit insläppt av vakterna på Anatolia. Undrar om Jennifer vart glad när han kom hem? Om han är så pass på örat så kanske han inte heller lyckas uppföra sig när han kommer hem?

Jag är så less när man skriver ett inlägg och sen så kommer den aldrig upp på sidan, så man sitter och uppdaterar och publicerar på nytt och ingenting händer! Det är sånt som gör att man inte ids skriva här så ofta heller, och sen så fattar jag inte heller hur jag ska göra för att göra om sidan, vill inte ha så här, jag vill kunna "sminka" om den, så jag får svart bakgrund och bilder osv. Men jag fattar absolut ingenting av dom där jävla koderna, jag kunde fan inte ens göra om mitt krypin på Lunarstorm när man var mindre och alltid hängde där. Nog för att jag fortfarande använder den sidan, men då är det väl bra om man är inne varannan vecka? Vet inte varför jag lessnat på det stället, är ju faktiskt egentligen ett väligt bra ställe att hålla kontakten och hitta gamla bekanta etc.

Är det någon som kan ändra en blogg och som kan göra om den åt mig? Haha försöka går ju iaf:) Kanske finns någon hurtig människa som någon gång läser detta och som vill hjälpa:)

Nu ska jag leka med Nellan under babygymet:)
Hejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

GH är ju svinkul. :D

Den här sidan är bra om man vill göra om sin blogg, står typ allt och exakt hur man ska göra det. :)

http://www.designadinblogg.se/

2009-01-03 @ 19:14:40
URL: http://liiindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0