Ny look?

Nu har Micke äntligen tagit sig tid till att designa min blogg, visst vart den fiiin? Jag är jättenöjd med den!

Hojja vad det var folk på babyproffsen! Vi stod i kön i över en timme, jag som hade tänkt köpa en mindre vagn till Nellan, men alla vagnar var slut! Fanns bara kvar sånna där babytravel sulkyvagnar, som jag absolut inte vill ha! Kanske vill ha en sådan sen när hon har mycket äldre, men jag var ju ute efter en Emmaljunga scooter.

Men jag köpte i alla fall en bärsjal, en hoppgunga, en sån där pelikan som man hänger över badkaret som man samlar alla badleksaker i och sen en sådan där nyckel som gör melodierleksak!

Nellie har börjat göra pruttljud med munnen nu! Haha det låter så gulligt när hon ska skrika och är less på att ligga i babygymet!

För  kanske två timmar sen så kom Martin hit med Whiskeyflaskan, så han och Micke satte sig och skulle ta några glas, fast Micke dricker ju jäger så klart! Sen kom pappa hit, han hade varit hos Janne och tagit sig några glas, så nu har jag en känsla av att detta kommer att spåra..?

Råkade även somna med Nellan nu när jag nattade också, haha Micke kom och väckte mig!

I morgon så måste jag åka och köpa nya skor, det är en vass kant som sticker rakt in i hälen så det gör ont för varje steg man tar. Antingen ska jag köpa ett par DVS skor, eller ett par Osiris skor, DVS skorna är skönast, grymt sköna faktiskt, men Osiris skorna är ju istället grymt snygga, riktigt jävla snygga! Så har lite beslutsångest! Har kollat på dom skorna sen i somras och sagt att jag ska köpa någon av dom efter att jag varit gravid.

Nu hämta cola!

Hejs!


Kommentarer
Postat av: theres

grym fin design :) är in å kollar här tycker de är kul å läsa vad du å nellan pysslar med. nu har vi snart flyttat klart :) så nu ska jag komma å fota er nån dag :)

2009-01-31 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0