Tjejmiddag!

Igår  så var det tjejmiddag på Ban Thai med Maya, Jennan och Svanmo.
Jag kände när vi satt i bilen på väg dit att jag ville bara hem, ville bara vara hemma med Nellie, hade dåligt samvete över att jag lämnade henne, hon är ju bara tre månader och så sticker jag på tjejmiddag och roar mig!? Men sen fick jag börja tänka att hon tar inte så stor skada av att jag är borta några timmar, hon ska ju ändå sova.

De andra tjejerna drack vin och drinkar, och jag satt där med min banana split istället, hade aldrig ätit det innan så var ju tvungen att testa det. Smuttade två gånger från vinet dom drack, man vart ju jättesugen på att ta mer.

Ville följa med dom ut på krogen också, som nykter, om dom skulle på Anatolia och inte cleo, jag vet inte varför jag egentlgien ville med, var väll för att det var så trevligt att sitta och surra med dom, och sen när man var uppiffad och sånt, hade velat se om man kan få uppmärksamhet fortfarande trots att man ser ut som skit!

Nellie somnade först vid elva tiden, jag ringde och kollade hela tiden, men när jag sa till Micke att jag skulle följa med dom ut, så härde man på hans röst att han inte vart glad över det och att han ville att jag skulle hem, så jag satte mig på bussen hem iaf, fast det är nästan så jag ångrar det, för han somnade på en gång vi satte oss i soffan tillsammans.

Sitter just nu och äter spagetti och köttfärssås som har blivit över från tidigare middag i veckan. Ser Wildfire och ska snart dra till babyproffsen också, Micke har fått ett mejl om att allt i butiken är det 70 % rea på, så jag vill dit och kolla vagnar! Sen hittar man nog en massa annat som hon kan behöva! Ska bli kul!

Ska ta och försöka få Nellan att äta lite mat nu, mitt en bröst håller på att explodera nu!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0