Tråkig fredag?

Jag är alldeles för dålig för att skriva här. Mitt nyårslöfte kanske borde bli att bli bättre på att skriva blogg, men jag har aldrig i mitt liv hållt ett nyårslöfte, så det blir nog bara dödsdömt ändå.

Har varit på stan med Nellie och Mikael idag, Mikael hade slut på linsvätska så var tvungen att fara dit, sen slutade det med att han köpte två par jeans också på jeansterminalen, vart ett bra pris, två st för 1800 kr, ett utav jeansen kostade ju 1600 egentligen, de andra paret 800.

Justja, jag köpte även flytande alvedon åt Nellan inför tremånaders vaccinationen, dom kan ju bli lite febriga och griniga. Jag längtar inte tills det BVC-besöket. Inte för själva biverkningarna, utan mer för dom två sprutorna dom kommer ge henne. Jag kommer att börja gråta, och jag kommer inte kunna uppföra mig på ett bra sätt. Så jag har sagt till Micke att han får ta ledigt då för Nellans skull.

Varken julen eller nyårsfirandet finns det inte mycket att skriva om, var inge märkvärdigt alls, var hos Mickes päron på julen och firade nyår hos min mamma och mina småsyskon. Kan ju inte direkt fara ut och härja som förr.

Det blir en väldigt tråkig fredagkväll för mig. Micke är och festar igen, han har varit och festat varje vecka nu på senaste, känns lite dåligt, men vad ska jag säga? Kan ju inte låsa fast honom, han måste ju få komma bort från mig ibland också och ha roligt. Blir iaf att spendera kvällen med att spela GH för mig, kanske se filmen Barnhemmet, fast jag tror inte det är så lämpligt, har drömt mardrömmar inatt om döda bäbisar. Har drömt mycket mardrömmar på senaste..

Har haft en ganska tung natt nu iaf, har varit så orolig och tänkt så mycket på allting runt om mig och känt en svag ångest för att jag är rädd för att bli som jag var tidigare.

I morgon ska jag göra Digestivekaka. Åt bettans på nyår, och jag har längtat efter mer sen dess. Så i morgon blir det att åka och köpa ingredienser och göra så att jag har trycka i mig en massa i morgonkväll.

Justja! Jag har köpt en Orbitrek Elite idag också, begagnad men vad fan gör det? Har en massa jävla kilon att bli av med så behöver all hjälp jag kan få, med tanke på att jag verkar blivit sockerberoende under graviditeten, men jag har ändå blivit bättre på det nu. Äter inte lika mycket godis, men jag dricker en jävla massa julmust! Men har börjat äta mer sallad nu! Det är ju positivt iaf.

Nu låter Nellie så måste gå och kolla till henne.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0