Hundvakt!

Sitter just nu hemma hos Carola och är hundvakt,  hon är i Haparanda med sina barn och hälsar på sin faster.
Har nattat Nellie så hon sover, vi kommer att sova över här för jag ska vara på BVC klockan 10 på Örnäset, och jag måste hinna rasta hundarna innan jag och Nellie cyklar dit. Och det är ju alltid en sån procedur för mig att komma upp på morgonen och sen hinna med allting.

Mitt hår känns så risigt nu så jag längtar verkligen till på fredag så jag får klippa mig. Men jag längtar inte efter att lämna bort Nellie då, känns så himla nervöst! Vilket pucko jag känner mig som..

Ska träffa Jennan och Alexandra imorgon efter att jag varit på BVC och ha en playdate då iaf, det blir trevligt.

Nu ska jag fortsätta tittar tv och lösa lite korsord.Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0