Noll koll på datum.

Var igår in och skulle boka tid till klippning, jag sa att jag ville ha en tid under lulekalaset, jag är kass på att fixa håret, och tänkte att det är skönt att få det gjort då samma dag som jag ska dit, problemet var bara att ingen av oss visste vilket datum lulekalaset var. Så det var inte en sån bra ide, fick en tid den 23e istället.
Men nu har jag kollat upp det! Och jag ska på lulekalaset den 31, på fredagen med andra ord, för det är då Thåström spelar. Fanns ju som inga artister som spelade så det var inte så svårt val.
Får se vem man går med, Jennifer hade sagt att hon skulle gå med mig, men det var för några månader sen, och jag är nästan säker på att hon inte kommer att gå med mig ändå.
Men Carro ville absolut se Thåström, så hon lät det nog bli att gå med. Mickes föräldrar ska vara med Nellie då, om inte Micke stannar hemma med henne. Blir första gången vi lämnar henne över natten och det känns inte helt okej för mig. Får se hur det blir.

Nåja, ska ringa och boka om tiden iaf! Sen hadejag tänkt stoppa in lite löshår också, tittade på färgerna dom hade och jag fastnade ordentligt för en lila och rosa färg,men blir det för mycket om man har båda färgerna? Vad tycker ni?
Ska hinna blondera håret så jag får rätt färg innan jag far dit också. Så att allting är riktigt fräscht!

Det är så himla bra väder ute idag, vad ska man hitta på då?

Var in på försäkringskassan igår också! Och dom hade fattat ett beslut så jag får aktivitetsersättning fram till juni eller om det var juli nästa år! Så det blir att börja studera nu till hösten iaf! Härligt! Nu gäller det bara att övertala Micke att vara pappaledig några månader i början av 2010, för jag vill att Nellie ska bli ett och ett halv år innan hon börjar dagis iaf, Vet att hon klarar sig innan också, blir nog ganska roligt att få träffa barn, hon är ju så fascinerad av andra barn! Men ändå, det är ju inskolning och allt sånt!
Jag kommer ju vara hemma med Nellie under hösten eftersom jag studerar på distans, men till våren så kommer jag nog att starta omvårdnadsutbildningen om jag klarar av hösten. Och då blir det ju heltid!

Nu ska Nellie och jag gå och sova lunch!
Hejs.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jo tyckte det var gulligt att hon blev lite ledsen och ville rida mer :)

2009-07-17 @ 00:32:25
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0