Utgång

Ikväll är det utgång, men jag vet inte om jag är så sugen på att gå ut. Har knappt sovit något i natt, lyckades kanske somna vid tre tiden, och sen har jag vaknat hela tiden av att jag har hostat nå förbannat mycket. Och Nellie vaknade vid 6 tiden.
Men hon har varit jätteduktig! Hon har sovit hela natten! Jag är så stolt över henne! Och det har börjat bli så lätt att natta henne nu också! Man märker att hon sover bättre när vi är hemma.
Det känns så hemskt ändå att lämna henne för att gå ut på krogen, hon är ju som bara 8 månader! Jag vet att hon klarar sig utan mig, och jag har ju varit ifrån henne, hon sover ju under tiden jag är borta, men jag känner mig som en dålig mamma som ska ut på krogen!

Igår så rakade vi av lillebrors hår på skallen och fotograferade han särr från skoterolyckan, bilderna ska skickas in till trygghansa så att han fåt ersättning för vankrydande ärr. Hans ärr går rakt över skallen, från öra till öra. Han vart jätteledsen när han  såg sig i spegeln och började gråta, han skämms som över ärret. Försökte förklara för honom att håret växer ut jättefort så det kommer inte att synas snart! Och att det bara är att bära keps eller mössa under tiden, tog till och med fram lördagsgodis skålen åt honom som tröst, men det verkade inte hjälpa.
Han kommer iaf att bli glad när han får pengarna och kan köpa en bmx!

Gjorde slingor igår kväll också, men jag vart inte alls nöjd med det, tyckte inte att håret blev nå ljusare, så blir noga att sätta i en blekning i hela håret om någon dag sen får man helt enkelt vara typ platinablond, för jag orkar inte hålla på mer med detta, och det blir så mycket enklare sen när man ska färga utväxten!
Men det blir nog inte att jag har mitt hederliga röda  underhår som jag alltid typ har haft. Men jag har funderat på att sätta i röda extensions i underhåret istället! Bara ett par stycken. Eller kanske att man prövar en ny färg? Chockrosa? Blått? Lila? Tror det kan bli mycket fränt, och MYCKET white trash! Men det skiter jag faktiskt i! White trash beutiful:) Man måste ju få vara nöjd med något på sin kropp! Och håret är nog det enda som inte är ett hopplöst fall känner jag!

Nu ska jag gå och göra en smoothie och hopppas att jag piggnar till! Micke är bakis så är lite sugen på att jävlas med honom! han har fått sova i gästrummet/ Nellies rum inatt!

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0