Blondiner har roligare

Mitt hår ser helt förjävligt ut nu, är på väg att bli blond igen. Jag har äntligen bestämt mig, jag har gått i månader och tjatat till Carro om att jag vill bli blond igen, och idag så gjorde vi slag i saken. Hon är nog också lite less på att höra tjatet skulle jag tro. Så har gjort en avfärgning på håret, ska göra en til i morgon, har även köpt silvershampo, och håller just nu på att beställa från lyko shampa, balsam och inpackning. Bara Micke som måste komma och fixa, för han får ta det på sitt visa kort så ger jag honom pengar, men han sitter fast framför tvn.

Nellie har haft feber inatt. Upp till 39 grader. Hon har öven haft feber under dagen. Gav henne en supp just efter fyra tiden och hon var feberfri för ungefär en halvtimme sen. Hon har skrikit och gormat hela natten, så jag hoppas att man får sova ordentligt nu i natt, och att hon är helt frisk i morgon, så hon orkar leka med sina kusiner när vi åker till Råne, och vi nu åker dit, känns inte så kul att åka dit om hon är sjuk, fast tror samtidigt att hon skulle tycka om det, för hon är som glad när hon är vaken och vill som leka då och vara med, men hon sover dock mycket ändå. 
Vi får helt enkelt se hur det känns i morgon.

Har även varit på BVC idag, och läkaren hade inget att klaga på vad gäller hennes huvud.
Nellie hade gått upp jättedåligt i vikt när vi vägde henne förra veckan. bara 20 gram på en månad. Fick då ordinerat att jag skulle he i raps eller oliv olja i hennes måltider, och nu har hon gått upp 200 gram, på en vecka! Jättebra!

Har haft mycket tandvärk nu på senaste, så mina tankar har vaknat om att jag kanske borde ta mig till tandläkaren snart, men då har jag inte råd att börja åka till Uppsala:( Jag vet inte vad jag ska göra, vill så gärna dit och shoppa och umgås med bror, men vet inte om jag har råd i själva verket. Har mycket utgifter nu och vet inte om skatteåterbäringen räcker till det, speciellt nu när jag inte heller vet hur det slutar med försäkringskassan om när jag kommer att få beslutet fattat eftersom min kurator är totalt kass och inte ens klarade att skriva ett ärligt och ordentligt intyg till dom!
Har iaf beslutat mig för att inte börja köpa en ny vagn! Den här får duga!

Ha en bra midsommar!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0