Godisdag!

Idag är det godisdag! Tänker ha så att jag får gotta mig en dag i veckan iaf, det är inte värt GI annars, man måste få njuta av det man stoppar i sig ibland, så är det bara!
Med annars så har den gått bra! Ställde mig på vågen, minus tre kilo! blir roligt att se vad den visar i morgon efter att jag ätit godis!

Mickes kompisar skulle ut igår och ville att Micke skulle följa med, Micke tänkte inte, men jag tyckte att han skulle åka iaf, så han for efter att han  trvingat i sig halva min vinflaska och lite whiskey.
jag vet inte hur länge man kan spara en vinflaska, och sen luktar det så mycket så jag gick ut och la vinflaskan i cykelrummet, så får Svanmo den när hon hämtar den därifrån!

Var på bvc igår, Nellie har inte gått upp så bra i vikt nu denna gång, så ska börja med att lägga rapsolja i varje mål hon får, sen ska vi tillbaka nästa torsdag, fast då ska hon få träffa en läkare istället, dom vill kolla upp hennes huvud igen? Jag fattar ingenting, är det meningen att jag ska vara orolig? Dom säger ju att hon är så fin, men dom vill ändå dubbelkolla och för säkerhets skull undersöka?
Den ena barnläkaren misstänker det dära solnedgångsblick, den andra läkaren som jag får träffa en månad efter säger nej, hon har inte solnedgångsblick, men hon skelar, sen säger den tredje läkaren som man får träffa efter det att nej hon skelar inte, men hon har brytningsfel.
Nu ska hon träffa den första läkaren, hoppas hon nu säger att allt är bra med Nellie, för det är så det känns för mig iaf, hon är frisk! Hon är pigg! Hon är helt underbar! Hon är en nöjd liten flicka som får allt hon behöver! Och hon mår super, lite trögt att bajsa ibland och kan vara lite irriterad i tårkanalen efter att det varit blåsit ute. Men så är det väl för många bäbisar!

Efter att jag vart på bvc så gick jag och Carro in till stan, satan vad varmt det var ute! Hatar värme! Och jag gick i linne, det var jobbigt, men jag kan inte gå i huvtröja, jag avlider då!
Det vart mycket shoppande för mig, handlade en massa, ett nagellack till mig! Och sen fick Nellie en massa kläder!
Om jag och Micke får en pojke sen så blir det nog att handla nytt, för det är svårt att köpa könsneutrala kläder! Allt är som rosa! Och det är så fint! Jag som alltid sagt att jag inte skulle hålla på och dalta så där med kläder om jag skulle få barn, att jag tyckte det var så löjligt att barnen alltid hade rosa och söta kläder på sig. NU förstår jag föräldrarna, man smälter ju när man ser klädesplaggen!  Och ens barn är ju verkligen så fin i dom kläderna!
Nu ska jag inte köpa mer kläder åt henne på ett tag, får vänta tills i början på juli, då vi är i Uppsala! Då ska jag handla kläder åt mig också!

Undrar hur bakis min kära är idag? Han brukar inte vara så jätte bakis! Han har ju faktiskt börjat bete sig! Han är aldrig så där jobbigt full så han klättrar på väggarna och man tål inte att varai närheten av han när han är full, utan han är lugn, glad och rolig! Jag tror minsann att han har vuxit till sig!:) Han är en drömpappa!

ps. Nellie verkar kunna åla sig framåt lite, har bestämt mig för att hon inte ska få vara i läragåstolen lika mycket nå mer, för nu vill jag att hon ska krypa!

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0