Mammas flicka kryper!

Igår började Nellie att krypa  så hon tar sig fram! Vet inte om det är sent eller inte, men efterlängtat var det iaf:)
Men nu är hon så grinig, jag får inte gå ifrån henne för då börjar hon storböla!

Har varit och träffat läkaren idag, det känns sådär nu efter det. Vet inte riktigt. Vart inte alls som jag trodde det skulle bli. Men får se vad försäkringskassan säger, då vet jag ju definitivt hur det blir och det blir ju då lättande.

Har inte skrivit något i veckan för jag känner att jag inte har haft orken. Har inte gjort så mycket, har varit mycket hos Carola, sen en dag så var jag barnvakt åt Alexandra medans Jennifer var på jobbet! Och det gick jättebra, flickorna lekte tillsammans och härmade tillochmed!

Nu är Nellie sur så måste sluta nu.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0