Skank

Har hittat en jättefin tröja på skank i Uppsala, jag har drömt om den inatt. Jag vill ha den! Men jag är snål, den kostar 799 kr. Har sagt att jag vägrar köpa en sån dyr, men brorsan sa att han betalar 300 kr av den om jag köper den, men det känns ju inte heller bra, så jag struntade i att köpa den igår, men jag vet inte om jag kommer att gå och köpa den idag, den satt ändå väldigt tajt, men jag kommer ju ändå att gå ner i vikt så den kommer att bli pösigare också då.

Vi var inne på New yorker också, dom har ju mycket fint, men jag hann inte kolla nå speciellt för Nellie  vart grinig. Men ska tillbaka dit idag och titta tänkte jag.
Så det vart inge handlande för mig igår, men micke han handlade ett par jeans, en skitfin huvtröja och två tshirts!
Man ska iaf ha med mig någonting från Uppsala innan vi åker hem!

Vi var så trötta igår också, så vi var hemma ganska så tidigt, så alla tog powernaps, förutom jag. Sen kom Nathalie hem, och dom var och hämtade indisk mat, jag och nellie väntade hemma, Nellie var jättegrinig mot eftermiddagen, tror väl jag det när man fått sitta i bil och sova.
Sen på kvällen när hon somnat så slog vi igång en film, Soul men hette den, jag hade inte sett den innan, men fan så rolig den var!

Sen var det natti natti, Micke hade redan somnat under filmen. Bror drig iväg till en polare, och jag kunde fan i mig inte somna! Det var bara varmt och äckligt! Nellie tyckte nog samma, men hon sov iaf, hon har sovit gott utan täcke och pyjamas, hon har bara haft blöja på sig.

Nu ska Micke i duschen, vi andra har duschat, sen när han duschat och sånt så ger vi Nellie lunch och sen knatar vi in till stan igen.

Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0