Snart åker vi!

Eller snart eller snart? Vi åker ju först i kväll! Men idag åker vi!
Fortfarande nervös över hur det kommer att gå med Nellie. Men hon brukars ju inte vara jobbig så det kommer nog atst gå bra.
Jag bakade saffransbröden igår, det vart inte bra. Tycker dom vart totalt misslyckade. Gjorde två satser så bror har så det räcker ett tag. Men när jag var klar så var klockan mycket, och jag hade fått i uppgift av storasyster att bränna en Roadtrip skiva. Hon hade endast två låtar som hon önskade, så jag fick sitta och handplocka lite musik från  datorn och tanka ner, ringde även mamma, och hon vill ju bara ha en massa sonja alden och sanna nielsen och sånt skit, men hon gillar ju inte min musik så.hon valde iaf kanske 12 låtar, sen plockade jag ut resten. Så det blev en skiva med 116 låtar.
Och Micke somnade tidigt på soffan, och när jag var klar med skivan så var klockan ganska så mycket, så vi hann ju som inte direkt mysa något innan jag åker heller.
 Vi har fortfarande svårt att vara ifrån varandra! Men samtidigt tycker han nopg att det är skönt att få vara ifred lite, han får ju lugn och ro och kan sova en hel natt utan att vakna av att Nellan vaknar nu när han jobbar, och sen tänkte han ju passa på att gå på krogen på fredag! lagomt till när jag kommer hem på lördag förmiddag! Då kan jag retas med honom:)
Jag hann inte heller packa igår, så jag får göra det idag då!

Jennifer och Alexandra var här igår också, och det var riktigt trevligt, vi pratade omlite allt möjligt, och sen så lekte barnen, och Nellan ska som vanligt vara i Alexandras hår och slita, jag tror Nellie är lite svartsjuk över att Alexandra har så mycket hår och Nellie knappt har något alls;) Haha! Men Nellie är ändå så söt!


Bilden är från Mickes födelsedag.

Ska hinna träffa Carro nu också innan jag åker idag! Vi har ju inte setts på flera dagar! Känns som om jag har massor att berätta åt henne!
När man talar om trollen, fick precis ett mess av henne där hon frågar vad jag gör! Så blir nog att sätta på kaffet nu, har ju inte gjort det än, väntar så att hon ska få det nykokt! Små gester som räknas eller?


Nellie grinig nu så ska ta henne nu!
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0