Tand nr.3 !

Märkte idag när vi var på väg och skulle och handla att det såg vitt ut upp till i Nellans mun, så var tvungen att vara och känna, och nå fan har hon fått en tand där uppe!
Det är så roligt när dom kommer! Man blir så glad! Och det passar ju så bra att det kommer fler nu eftersom hon snart ska börja med grövre mat, alltså när hon blir åtta månader, det är ju bara en månad kvar dit!:)

Handlade bara för 650 kr! var tvungen att köpa saffran och sånt! Min bror ville att jag skulle baka saffransbröd och ta med mig ner till Uppsala i examenspresent åt honom så han kunde äta och frysa in det. Han tyckte så mycket om dom när han åt dom hemma hos mig när han var på besök i vintras! Det är kul iaf! Och lagomt billig present också!
Men sen när jag skulle betala så vart det köp medges ej! Prövade två gånger det gick inte, så Micke fick komma och dra med kreditkortet! jag vart gode arg och fick ångest, jag kan ju inte ha sprättat alla pengar redan! Satt hela hemresan och försökte tänka och plussa och se hur mycket jag har handlat för och vad jag har handlat som har kostat så mycket att jag har slut pengar!
Det första jag gjorde när jag kom hem var att sätta mig framför datorn och in på banken och kolla saldo, men då hade jag ju fan i mig pengar!
Blir så förbannad! Då satt jag och hade ångest och fick använda mina mattekunskaper helt i onödan, + att det blev 50+ kr extra för Micke eftersom han fick ta det på kredit eftersom han inte hade pengar på sitt ena kort heller.

Ska se om jag kommer att baka imorgon eller om jag ska träffa Jennan och Alexandra, vill så gärna att Nellan ska få ha en playdate innan vi åker! Och sen är det så trevligt också! Det är så kul att se när Alexandra ska vara snäll och ge Nellie saker och sen se hur dom tittar på varandra! Det är ritkigt fascinerande!

Skulle egentligen behöva åka på stan i morgon också och fixa något, men jag har glömt bort vad det var som behövde fixas, men jag vet att jag visste det tidigare idag!

vart en sen middag idag också, först kl.20 fick vi äta, var hemma 7 från affärn först, så Nellie kom inte i säng heller förän 20.40! Hon fick sitta och äta på ett rån medans vi åt middag, för medans vi  gjorde maten så gav vi henne kvällsgröten och sånt! Det tog fem minuter så sov hon!

Och nu vaknade hon! Suck!

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Just ja, glömde att jag reda laddat upp :P

2009-06-01 @ 21:58:50
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Ahww tack :)

Kolla in sidan nu igen, för nu har den uppdaterats ;D



saabiina.blogg.se/smycken

2009-06-02 @ 13:42:33
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0