Tröttnöt

Jag är så trött just nu, att jag låter bilderna tala för sig själva. Nästan.
har varit med Jennan idag, hon bor just nu i sin pappas hus medans han är borta i Bulgarien, så vi har suttit ute på altan med barnen och druckit kaffe och barnen har lekt.

Sen när Micke slutade jobbet så hämtade han mig därifrån och vi for in till stan, bytte Nellies trasiga smyckeskrin, Micke kollade ögontrycket och synen hur den är efter att han lasrat ögonen, ena ögat var perfekt, andra var inte bra.
Sen var tanken att vi skulle åka och handla mat, men jag han bara sätta mig i bilen på parkeringen så kände jag att jag var tvungen att gå på toa, så fick köra hem. Sen när jag var klar så var vi åter påväg att åka och handla, men hann inte mer än utanför dörren så var jag tvungen att gå igen, han nu börjat förstå sambandet mellan att äta omelett.. Hoppas det går till sig, för nu när jag börjat med GI så kommer det bli mycket äggluncher.

Jag fick stanna hemma iaf, Micke tog konstigt nog med sig Nellan. Kändes lite tråkigt sen när man uträttat sina behov, haha!

Nåja, middagen åt vi halv nio på kvällen, just efter att Nellan somnat. Hon fick bada i diskhon igen. Hon ÄLSKAR det!


Alexandra och Nellie.



Dom är så söta tillsammans!


Alexandra hade it tid att sitta still på filten inte.


Hon plaskar ner hela köket!


Mammas vackerängel!



Får se vad som hittas på i morgon, vet att pappa skulle komma förbi. Vet att jag kommer att vara på dåligt humör, inte för att han kommer förbi, utan för att jag redan är less på GI, jävla sockeravgiftning! Jag vill ha pasta! Jag vill ha gott! Jag är sämst på att vara nyttig, men jag kan inte fortsätta vara så här fet..
Det blir nog bättre när man fått rutin på det hela, och fattat vad det finns för mat man kan äta istället.

Hejs.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Taack så mycket :)



Åh så underbara bilder på två små snygga brudar :)

2009-06-11 @ 21:46:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0