Tvätt!

Känner mig hurtig. Har redan tvättat en maskin och hängt upp den på tork! Så nu har vi inga skitigkläder alls! Då har jag mycket kläder att välja mellan till Nellie inför Uppsalaresan.
Jag är gode nervös nu, vi ska åka bil dit ner! Vi åker på kvällen så man kör över natten, för då sover Nellie förhoppningsvis mesta delen av resan, hoppas hon gör det, för att sitta still i en bilstol i ca 10 timmar är ju inte direkt roligt!
Går det extremt dåligt ner så kanske man får ta och köpa en flygbiljett och flyga hem istället då. det går ju betydligt fortare. Men det är så dyrt!

Jag har inga planer alls på vad vi ska göra idag. Vill egentligen inte bara sitta inne hela dagen. Men hatar att vara ute, för det är så varmt, och då kan man inte ha några kläder på sig, och jag är så grymt jävla fet just nu och med hängmage och absolut inga bra kläder som sitter som det borde göra. Så vill därför inte visa mig ute.
Det bekymrar mig också inför Uppsalaresan, det är en varm stad!

Igår så var Maya här också, det var trevligt, man ser ju inte henne alltför ofta längre när hon inte är boendes i luleå, men hon kommer väll tillbaks någon gång. Sen så var Jennifer här också! Också trevligt!
Efter att dom hade varit här så  for jag och Micke och Nellan till sunderbyn och hälsade på Mickes föräldrar, vi åt middag där också!

 Hejs.

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Tack för dina ord om tattueringar/piercings - du har inte bilder du vill dela med dig av? :)

2009-06-01 @ 11:05:17
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Sabina-16 och mamma

SV; Kanon, då ska jag uppdater senare!

2009-06-01 @ 20:26:53
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0