Camillas fördelsedag!

Jaa i onsdags så fyllde då lillasyster år, hela 10 år! Åkte då till pite på tisdagen och sov över då, sen körde mamma hem mig igen på på kvällen. Hon fick ingen present av mig. Jag sa till henne att hon och jag skulle gå på stan tillsammans så skulle hon själv få ta och välja vad hon vill ha, jag har ju absolut ingen som helst fantasi! Och sen blir det ju kul att få umgås  själv utan att Joel eller någon annan stör, det kan hon behöva, lilla gumman.

Och Micke han har legat och sovit på soffan nu sen åtta tiden, jag har suttit och sett på så ska det låta, och sen såg jag programmet grillad som sändes efter det. Dom skulle då grilla Sanna Bråding. Det var riktigt kul, ända fram tills det var Alex Schulmans tur.. Snacka om att han förstörde allting, totalt värdelös vad han! Jävla idiot.. Tog ett bra tag tills man kom in i allting igen.
Det roliga var att det var Sanna Bråding som var programmets offer, men sen i slutet så får dom ju också ha ordet, och då ge igen. Och jag säger då det att hon gjorde det riktigt bra tycker jag! Hon lyckades då få mig att skratta iaf!

Och Nellie har fortfarande inte blivit av med hostan, så ska ringa på måndag morgon till vårdcentralen, om vi nu inte bestämmer oss för att åka in på jourcentralen, men det kan nog kanske vänta, hon verkar inte besväras alls av hostan, och hon har inge feber heller.

Igår så var vi och handlade på ica Maxi, och gissa om jag vart överlycklig? Dom har börjat med försäljningen av påskmust! Jag älskar must! Det finns inget godare! Jag har saknat det ända sen i julas! Känns som om jag måste ladda upp med ett ordentligt lager nu så jag har fram till julen, så jag då kan köpa nytt! Men problemet är att då skulle man ju leva på det, och man skulle ju inte vara så nyttig då.. Fast det är jag ju inte nu heller egentligen, kan inte vara nyttig.. jobbigt..

Jag är så dålig på att skriva här i bloggen också. Men jag har som egentligen inte något intressant att berätta. Jag gör ju inte så mycket om dagarna. Är mest ensam med Nellie känns det som.

Men i morgon, då jävlar! Då är det tatueringsmässan! Så då ska jag dit med Carola! Jag ser fram emot det.

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0