Gaddningen!

Yes!  Igår var jag och gaddade mig! Oh vad jag var ivrig, ända fram tills man hade fått på mallen armen, den var stor och gick långt in, och då vart jag rädd för hur pass stor smärtan skulle komma att bli, så tänkte att den kunde inte vara så.
Mern han sa att försök bedöma för hur det kommer att se ut iistället för att gå efter smärtan, för hur ont man kommer att ha kommer inte ha betydelse efteråt och det kommer resten göra. Jag lyssnade ju på honom, ju större desto bättre, men va fan! Då var man ju orolig att man skulle banga nör han väl hade börjat och då finns det ju ingen återvändo.
Jag har ju en tatuering på andra armen, men den går ju inte lika mycket in mot underarmen.

Men sen satte vi igång! Och jag klarade det galant! Iaf dom första 3 timmarna! Då gjorde det faktiskt inte så jätteont, endorfinerna tog ju hand om smärtan då. Men efter dom där tre timmarna så tror jag dom tog slut, för dom resterande två timmarna var en plåga för mig, och speciellt den sista timman! Då ville jag bara hem, och sen den sista halvtimman, då kändes det ordentligt, så hädanefter så tror jag att jag bara kör tre timmar åt gången när jag ska göra nästa gaddning, eventuellt fyra då. Men jag tror inte att jag sitter 5 timmar igen, inte nykter iaf. Gjorde bara 2 pauser under dom där fem timmarna och det var pauser på fem- kanske tio minuter för att amma Nellie.

Nu är min arm riktigt svullen så nu ser tatueringen inte lika stor ut som den gjorde när mallen var på innan vi startade! Längtar tills det har gått ner och när det har läkt så man ser hur den sitter egentligen!
Vi kommer nog att ställa upp och tävla med den på tatueringsmässan i luleå! Känns lite konstigt, har aldirg vart på en tatueringmässa förr och nu när det är min första så ska jag till och med ställa upp och tävla! Bara hoppas att jag inte bangar nu bara, och hoppas att den har läkt bra tills dess. Ska ju tillbaka till honom så skulle han fixa till några linjer som kanske hade passat bättre att vara lite tjockare och sånt, lite småputs som kan behövas kanske.
Och jag behövde inte betala speciellt mycket för tatueringen heller tycker jag! Jag kommer då att återkomma och tatuera mig hos Jeremiah hädanefter! För han var en riktigt skön snubbe! Och tyckte om att höra hans funderingar, vi passade ganska bra ihop med personligheterna! Ja och självklart för att han gjorde ett jävligt bra jobb enligt mig!

Nåja, idag har vi varit in till stan och tagot en sen lunch på mat och prat, sen handlat lite kläder till Micke!

Och i morgon så ska vi åka till stugan, blir väl där över natten iaf, men vette fan om vi har ro till att stanna två nätter! Det är det som är tur att man har Micke, både han och jag blir så otroligt rastlösa av att vara där! Så man behöver inte kompromissa med någon för båda två blir less samtidigt.

Jag har följt rättegången om Caroline Stenvall på nsd:s hemsida. Dom har ju direktrapporterat från rättegången och förhören där och sånt, och jag tycker att allting är helt jävla sjukt!
Hoppas att han får livstid och hamnar någonstanns där fångarna gör det olyckligt för honom. Han förtjänar inte annat. TYcker att man faktiskt kan ta och säga sanningen när man till och med vetenskapligt sett är överbevisad, sen säger han " det är Carolin som satte mig i denna situation". Som att det är så synd om honom.  Det är han som är offret.

Det får mig att tänka på idioten som ringde in till radion när jag gaddade mig igår. Frågan var om man skulle straffa folk under 18 år som röker, eftersom den var någon som hade fått 1 års fängdelse för att han hade langat cigaretter till någon minderårig. Ett pucko tyckte att nej men det kunde man ju inte göra, för dom är ju offren i det hela! ....? Haha!

Nu ids jag inte skriva mer. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0