Grattis mamma!

Idag är det mammas tur att fylla år. Så jag är just nu i Piteå. Sitter nu med en kopp kaffe och Nellie sover, mamma är hos sjukgymnasten och jag börjar unfra vars hon tog vägen egentligen?
Har hunnit duscha och föna håret under tiden, sen bänglat ordentligt med att tvätta Nellie för hon har bajsat ett jättelass som verkligen var efterlängtat eftersom hon inte har bajsat på många dagar, haha tänk att man kan bli så glad över något sånt?
Men jag tycker att nu när hon har fått börja äta mat så har det blivit jobbigare att tvätta henne+ att hon är så mycket större så det är svårt att skölja henne under kranen.
Sen har jag ammat henne och nu så sover hon. Ska orka platta håret och sminka mig också, det är ju som tänkt att jag ska hinna på Jennans födelsedagsfest senare i kväll, så jag gör i ordning mig här så behöver jag bara åka hem och mata Nellie och byta kläder och ta hennes present så kan jag knata äver till henne. Dom ska ju ut på krogen så jag måste hinna dit innan dess och umgås. Micke blir hemma med Nellie.

Sen i helgen så har jag tänkt att vara i sunderbyn, och då ska Nellie få umgås med sin farmor och farfar!

Alt annat är verkligen upp och ner, har inte sovit så bra dom senaste två nätterna. Men ibland måste an ställa sig frågan " Kan det bli värre än vad det är nu?" Och det undrar jag verkligen om det kan? Men jag imiterar min bror då:
- Det kan inte regna varje dag, tillslut skiner solen.

Nej, nu ska jag surra i telefonen lite innan jag börjar fixa och trixa! Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0