Grattis pappa!

Haha! Idag är det pappas tur att fylla år! Och sen måste jag ju gratta Tina, som fyllde år igår också:)
Just i mars, då är det jättemånga som fyller år i min bekantskapskrets! Just från själva familjen så är det ju tre stycken. Sen resten är ju vänner!

Vi var på vårdcentalen igår med Nellies hosta, jag tycker att hennes hosta hade blivit bättre under helgen, men eftersom detn ändå hade hållt i såg ganska länge så for jag iaf dit med henne, bara för säkerhets skull, man ska inte chansa med en sån liten ängel! Och läkaren lyssnade på henne och sånt, och vi fick bricanyl utskrivet åt henne, som han då tyckte att vi kunde ge henne max tre gånger om dagen, men främst till natten då.
DET VAR DUMT!

Nellie har nu hostat hela natten, hon har varit piggelin tack vare det, spytt en massa och när hon gråtit och hostat så har hon låtit som hesa fredrik gånger 3! Så i natt har vi skrubbat madrass, och har slut på lakan. Väldigt tur att vi har gästsäng i våran lägenhet, det slutade med att jag och Nellie fick sova i den istället.
Så idag är det bara att tvätta! Har varit och bokat tvättstugan nu medans Nellie powernappar, orkar it tvätta hemma för jag vet inte vars jag ska kunna hänga ala lakan på tork.
Ska väl även få besök av Moa och Micke idag som ska sova över hos oss! Eller det var väl egentligen tänkt att dom skulle sova hos oss igår, men dom skulle väl eventuellt komma idag istället vad jag förstod det som. Och vad jag förstod så ska dom och älskling fara och åka bräda ikväll, så det blir nog kul för älskling.

Nu ska jag ta och ringa Maya. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0