Baka baka bulla!

Igår spenderades dagen framförallt hemma hos mormor, var ju tvungen att baka inför Onsdag, Micke fyller ju 24 då.
Men jag satt på morgonen och väntade på att mormor skulle ringa när Affe hade vaknat så han kunde hämta mig, och jag väntade och väntade, men dom ringde aldrig. Sen tillslut så ringde hon, då hade hon suttit och väntat på att jag skulle ringa när jag hade vaknat,  för jag hade tydligen sagt att JAG skulle ringa oim inte pappa skulle skjutsa mig till dom.

Nåja,, när jag väl kom dit så hade mormor bakat klart den mjuka pepparkakan, så jag behövde bara göra bullarna, så jag bakade 95 stycken igår.
I söndags så bakade jag också, fast jag gjorde det själv hemma, gjorde då mockarutor! Dom vart inte speciellt bra,men dom för ta ohch duga ändå, nu vet jag till nästa gång iaf hur jag ska göra för att få de bäst!
Så nu idag så ska jag åka och handla Mickes presenter tillsammans med Carro, och sen ska jag göra Cheesecake och negerbollar, sen får de fan i mig vara bra med bakandet, Micke ville inte ha tårta heller så då ska jag inte göra det heller! Fast kanske får köpa någon Frödingetårta då istället, jag vet inte!

Väntar iaf på att Carro ska vakna, hon ksulle komma hit när hon stiger upp, så skulle vi göra oss i ordning tillsammans och sen dra in till stan, hon hade ju slut kaffe så hon får dricka morgonkaffet hos mig.

 Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0