barnledig

Fick först och främst sovmorgon! Gode skönt! Micke steg upp med Nellan! Vi somnade båda två på soffan igår väldigt tidigt! Men jag var ändå jätte trött på morgonen, och jag fryser alltid så fruktansvärt!

Sen så har jag varit barnledig idag också i flera timmar, mamma ville vara med Nellie så Nellie fick vara på stan och ut på storheden!
Det var både skönt och hemskt, för dom var borta i så många timmar! Jag hade först tänkt att vi skulle åka och bowla, men det blev inte, utan på en gång efter att dom hade åkt så gick vi till sängs!
Och så låg vi och pratade en massa.
Sen duscha vi av oss och sen la vi oss en stund igen, höll på att somna då! Haha! Sen så for vi på biltema för att kolla efter en skrapa men det fanns it, men micke har kommit på att han kan ha en rulle med solfilm uppe på vinden, och i den finns ju en skrapa! Så han ska få springa upp och kolla!

Nellie sover nu iaf, hon har sovit i en timme, Micke har precis kommit hem från sin löparrunda! Så nu ska han i duschen igen och Joel är här också för att köra Mickes hellicopter som han fick i födelsedagspresent av dom! Joel är lite aundsjuk! Han vill också ha en sån, han ville att Micke skulle byta med honom!

I morgon är det söndag, sen måndag, vill inte att det ska bli vardag! Tycker om att ha Micke hemma, men snart är det semester för honom!

Ids it skriva mer!
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0