Clownen DET

Jag har tänkt, jag tror det var förra söndagen eller så, så satt jag och tittade på tv, så gick den filmen på tv4guld, jag satte mig att se den. Men fan vad jobbigt det var! Den är så jävla obehaglig! Jag blir som rädd av den!
Jag är den människan som sitter och skrattar när jag ser skräckfilm, jag sitter och klagar på att det är så ologiskt i filmerna och att dom är korkade alternativt förutsägbara, sen skrattar jag!
Men jag skrattar inte när jag ser filmen DET, jag tyser snarare, jag blir nervös, och den filmen om något är B! Den är ju så otroligt dåligt gjord, den har världens sämsta slut och den är egentligen överhuvudtaget inte läskig!
Men den där jävla filmen sitter i sen man såg den när man var liten! Jag tycker än idag bara jag ser clowner att dom är läskiga! Och det är nog tack vare den där jävla filmen! Den är så jävla obehaglig och läskig!
Visst, man var typ lika liten när man såg Scream filmerna och var så jävla rädd, samma sak när man såg terror on elmstreet filmerna, men dom är inte läskiga nå mer heller, men den där jävla clownen är fortfarande det!

Frågan är: Varför?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0