Eurovision Song Contest 2009

Vem röstar ni på? Jag får inte lov att ringa och rösta för Micke, han tycker det är onödigt, men jag håller ändå på antingen Norge eller Malta!, Island var också bra, så håller nog på henne också. Någon av de tre hoppas jag vinner!
Tyckte faktiskt att Sverige var värdelös! Det lät faktiskt inte bra, man hörde flåset från henne så tydligt, de lät bättre när hon tävlade i Sverige tycker jag, trodde först att det var ljudproblem, men de andra deltagarna lät inte så.

Nu är det bara att vänta och se vem som vinner! Heh, tänk att man nu sitter som en gammal kärring och kollar sånt här!:)
Men tycker det är ganska trevligt när man bara sitter hemma, synd bara att jag har en karl som bara sitter framför datorn och inte i soffan med mig och bedömer bidragen!

Hejs.

Kommentarer
Postat av: Sara Svarar

Filmen var bra men överensstämde inte till hundra procent med boken, men så brukar det ju vara! Dom kan ju inte få med allt från boken i filmen, då skulle ju filmen aldrig ta slut =)

2009-05-17 @ 12:24:01
URL: http://sarahegvold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0